Vognpose vår

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Trenger jeg virkelig det til sportsvogn? Har ikke råd til ny eller brukt easygrow. Men flees blir så varmt og puster ikke skikkelig, så usikker på om det er lurt i det hele tatt.

Holder det med dyne og pledd ? Har også saueskinn som det er skjært hull i til seler.

Det jeg pleier er å ha på fleecedress/ulldress, og ha et fleece- eller ullteppe over. Litt avhengig av temperatur :) Sitter på lammeskinn frem til det blir 20+ ute. Men ull er jo praktisk fortsatt synes jeg :)

Det jeg pleier er å ha på fleecedress/ulldress, og ha et fleece- eller ullteppe over. Litt avhengig av temperatur :) Sitter på lammeskinn frem til det blir 20+ ute. Men ull er jo praktisk fortsatt synes jeg :)
I fjord brukte vi en pose vi hadde fått som underlag først, brettet overdelen til sidene så det lunet litt. Så saueskinn, tynt bomullsteppe og så mary med enten dyne eller teppe oppå. Da lå hun i ull dress/fleesdress eller bare body og tights [emoji4] lurer på å gjøre det samme i år også. Blir jo billigere for har alt[emoji4]

I fjord brukte vi en pose vi hadde fått som underlag først, brettet overdelen til sidene så det lunet litt. Så saueskinn, tynt bomullsteppe og så mary med enten dyne eller teppe oppå. Da lå hun i ull dress/fleesdress eller bare body og tights [emoji4] lurer på å gjøre det samme i år også. Blir jo billigere for har alt[emoji4]
Ja, lurt å bruke det en har ja :)

Så kommer det veldig an på hvordan våren blir også :) Vi har brukt den vanlige vinterposen, med bare tynne bomullsklær til nå (hun går i barnehage like ved havet så kan blåse litt surt). Men så plutselig ble det jo 18 varmegrader her :joyful: Vi går nok etter hvert for skinn og dyne, og heller mer klær.

Back
Topp