vognpose vår...

Jeg har skaffet meg fleece og bomull. Skal ha fleece utenpå og bomull innvendig. Håper at det blir litt svalt og fint for jentungen på de varmeste dagene. Og så håper jeg å få den til slik at den blir vendbar, slik at hvis det blir litt kjøligere, kan jeg bare vende den slik at fleecen kommer inni [:)]
Jeg har ikke peiling på hva som funker i praksis altså, for jeg skal lage for første gang nå :) Men ser at det gjerne går igjen i bomull og fleece på slike Buggy snuggler og slikt iallfall.

okey. men du bruker ikke noe dyne el teppe inni den altså?
bare fleece og bomull?

har aldri sydd i hele mitt liv, så må ha moren min med meg.. hehe
så skal og kjøpe stoff i dag. [8D] og prøve og sy en el 2. hehe

Jeg syr Snøggler i fleece, Kun fleece, så da blir det jo 2 lag med fleece.
Lillemann her ligger godt i posen nå i disse 14-15 gradene, ikke blir han klam heller.

Fleece blir alt for varmt for snuppa her i huset så jeg har bare bomull inni og uten på og ei tynn dyne inni.[:D]

Jeg har kraftig bomull eller babyfløyel (smalstripete cordfløyel) på utsiden, og fleece på innsiden, uten dyne imellom. Nå som det ikke er så varmt enda, har jag dundyna inni posen, og så tar jeg den bare ut om det blir for varmt :)
Funker som fjell for oss uten å bli svett og klam, og Sondre er en "svettlugg" som vi sier i nordnorge;)
Men tror det er veldig individuellt!

Back
Topp