☆
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, så flink!Vis vedlegget 15887
Jeg har laget selv...denne vis d blir gutt og en samme i lys rosa om det blir jente
![]()
Vis vedlegget 15887
Jeg har laget selv...denne vis d blir gutt og en samme i lys rosa om det blir jente
![]()
Vi har den samme (voksi urban), etter 2-åringen.
Noen som kan forklare dette med vognpose? Hva er den egentlig til? Har man ikke dyne i vognen da?
Jeg har desverre ikke noe oppskrift å dele... Har bare prøvd meg frem og tegnet på frihånd... Sydd mange å fant ut at en kombinasjon av mange ble en bra pose....Oi, så flink!den var skikkelig fin! har du oppskrift?
Åja gjerne, hvis du vilJeg har desverre ikke noe oppskrift å dele... Har bare prøvd meg frem og tegnet på frihånd... Sydd mange å fant ut at en kombinasjon av mange ble en bra pose....![]()
Mn kan kanskje tegne en forklaring vis du vil det?
Jeg bruker det stoffet jeg har lyst til. Kommer litt Ann på årstid osv... I den det er bilde av er det fleece inni å tykk bommul på utsiden. Inni er det dobbel fiber dyne fra IKEA.(de til 19,-) og sånn anorakk snor(tror jeg det heter) til å snurre sammen hetta medÅja gjerne, hvis du vilhadde vært fantastisk å lage en pose selv, da får man jo den slik man ønsker
hvilket materialet har du brukt?
Oioi, imponerende altså!! Holder de godt på varmen? Hvor vanskelig er det for en som ikke har sydd for mye?Jeg bruker det stoffet jeg har lyst til. Kommer litt Ann på årstid osv... I den det er bilde av er det fleece inni å tykk bommul på utsiden. Inni er det dobbel fiber dyne fra IKEA.(de til 19,-) og sånn anorakk snor(tror jeg det heter) til å snurre sammen hetta med![]()
Er klippinga av alt stoffet og dyna som tar tid! Men lager fort 3 stk på en kveld når eg først setter meg ned med det!![]()
Er foresten ikke vanskelig i det hele tatt! Jeg syr ikke no Sterling jeg heller! Kjøpte maskin fo 2 år siden når jeg gikk gravid m mini,å har egentlig kun bruk den t vogn pose og bære sele!Oioi, imponerende altså!! Holder de godt på varmen? Hvor vanskelig er det for en som ikke har sydd for mye?
Så spennende! Blir kjempeglad om du vil tegne til meg! Fint prosjekt å ha etter hvertDe holder veldig greit på varmen! Jeg laget en til ei veninne som fikk i november i fjord,å ho brukte den i hele vinter! Med ett saue skinn under. På extrA kalde dager brukte ho bare ett ekstra teppe over. Så ho trengte ikke noe mer.. Til høst pose så har jeg brukt samme oppskrift bare med 1 lag dyne inni! Genialt!![]()
Skal få se om jg kan få tegnet ei forklaring i kveld![]()
Er varme og lune på vinteren og man får pakket rundt hode også. Det er sikkert noen som bruker skinn i bunn og dyne over på vinteren, men jeg føler at pose er varmere.Noen som kan forklare dette med vognpose? Hva er den egentlig til? Har man ikke dyne i vognen da?