Vognpose til vinteren

Jeg har kjøpt voksi urban til gutten vår (20 måneder), men den skal bli brukt i vognen hjemme. I barnehagen har de både vogner og dyner/poser.

Vi bruker en helsport sovepose for små barn i vogna(husker ikke navnet på den i farta). Funker veldig greit og er like varm som en voksi pose :) Og vi har kjøpt samme posen til snuppa som kommer om ikke så lenge.

Voksi urban =) og en hjemmelaga =P

Har laget en dunpose selv som vesla skal ha i barnehagen. Hjemme har hun en voksi urban pingvinpose :)

Vi har easygrow dunpose, den er helt super!

Vi har brukt Odenwalder i vinter, og elsker posen! Helt super, og anbefales på det sterkeste. Vi skal fortsette å bruke den.

Vi brukte Voksi Classic. Synes den var knall helt fra babytiden og til hun slutta å sove i vogna ved 2,5 års-alder.

Lille snuppa har Voksi Urban i barnehagen, hjemme har hun en litt billigere pose av merket Einsbachen.(god og varm den og.) Bruker Voksien i barnehagen for det er der hun sover ute.

MariSafari skrev:
Vi har brukt Odenwalder i vinter, og elsker posen! Helt super, og anbefales på det sterkeste. Vi skal fortsette å bruke den.

Begge mine gutter har brukt denne posen, er veldig fornøyd!
Har også en Voksi Classic som vi bruker i pulken, den liker jeg IKKE.
Holder barnet god og varm, men patenten er tungvindt synes jeg... I tillegg blir den for kort hvis man har en stor unge, den dekker ikke godt nok øverst...

Back
Topp