Lanterne Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2015 Aprillykke 2017 ❤️Mailykke 2022❤️ 21 Sep 2015 #1 Hvilken vognpose bruker dere? Da småen lå i bagdelen brukte vi bare dyne, men nå må vi til innkjøp av pose. Hva er best, dun, ull, fleece?
Hvilken vognpose bruker dere? Da småen lå i bagdelen brukte vi bare dyne, men nå må vi til innkjøp av pose. Hva er best, dun, ull, fleece?
-Moni- Glad i forumet Februarlykke 2015 21 Sep 2015 #2 Jeg bruker lammeskinnspose nå som vi har lånt. Men i desember ttenger hun den selv så da tenker jeg at jeg kommer til å kjøpe en skikkelig fleecepose
Jeg bruker lammeskinnspose nå som vi har lånt. Men i desember ttenger hun den selv så da tenker jeg at jeg kommer til å kjøpe en skikkelig fleecepose
Eliz92 Forumet er livet Februarlykke 2015 Marsmellows-15 Januar 2017 Februarhjertene2017 Februarbarna 2020 Marsboere 2020 21 Sep 2015 #3 Ikke byttet enda men tenkte å bruke voksipose som han har arvet i sportsdelen
Ariem Betatt av forumet Februarlykke 2015 21 Sep 2015 #5 Har en lammeskinnspose som vi brukte i vinter, i vognbagen. Skal ta den frem igjen snart, og teste den i sportsvogna.
Har en lammeskinnspose som vi brukte i vinter, i vognbagen. Skal ta den frem igjen snart, og teste den i sportsvogna.
Enhjørning Glad i forumet Februarlykke 2015 Novemberlykke 2016 22 Sep 2015 #6 Har ikke tatt den i bruk enda, men når det blir såpass kaldt at vi gjør der blir det Voksi City Wool, den har ull underdel og dunoverdel
Har ikke tatt den i bruk enda, men når det blir såpass kaldt at vi gjør der blir det Voksi City Wool, den har ull underdel og dunoverdel
Lanterne Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2015 Aprillykke 2017 ❤️Mailykke 2022❤️ 25 Sep 2015 #8 De av dere som har hatt lammeskinnspose eller skinn inni posen, har dere opplevd at det har blitt for varmt? Det er jo så mange poser å velge mellom!
De av dere som har hatt lammeskinnspose eller skinn inni posen, har dere opplevd at det har blitt for varmt? Det er jo så mange poser å velge mellom!
Frøya Glad i forumet Februarlykke 2015 Sommerfuglene 2017 28 Sep 2015 #9 Heimasydd fleece pose. Holder i massevis! Min e veldi varm av seg, men stort sett har di jo goe klèr på seg i tillegg. For han blir da fort for varmt
Heimasydd fleece pose. Holder i massevis! Min e veldi varm av seg, men stort sett har di jo goe klèr på seg i tillegg. For han blir da fort for varmt