Vognpose til City elite

Mars18oktober19

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Merker at jeg nå få kjøpt en vognpose, men City eliten synes jeg er så smal? Er det plass en pose oppi der?
Og noen som har prøvd City elite på vinterføre?
 
I baggen eller sportsdelen? Null stress med vinterpose oppi sportsdelen hvertfall, ikke hatt bagg på den, så vet ikke hvordan den er.
Vi har voksi urban og både den og gutten min på 3,5 år fikk fint plass i fjor. Går nok greit i år å ;)
Jeg synes ikke det hat hvert noe problem å bruke den i snøen. Synes den funker godt på det meste av terreng.
 
I baggen eller sportsdelen? Null stress med vinterpose oppi sportsdelen hvertfall, ikke hatt bagg på den, så vet ikke hvordan den er.
Vi har voksi urban og både den og gutten min på 3,5 år fikk fint plass i fjor. Går nok greit i år å ;)
Jeg synes ikke det hat hvert noe problem å bruke den i snøen. Synes den funker godt på det meste av terreng.
Tror det er sportdel. Er en arvevogn, visste ikke at man kunne bytte til bag :) kan han sove i den enda? Synes nesten det ser ut som mini på 8 mnd snart får bena utenfor
 
Vi har voksi city. Har dog babyjogger city mini GT, men er nogenlunde samme. Grei plass og en gjenganger som sovevogn i mange barnehager.
 
Tror det er sportdel. Er en arvevogn, visste ikke at man kunne bytte til bag :) kan han sove i den enda? Synes nesten det ser ut som mini på 8 mnd snart får bena utenfor

2,5 åringen min sover godt i city elite i barnehagen ihvertfall :) Han er ca 90 cm. Bruker en fra basson baby ellernoe, husker ikke helt merket, kjøpte brukt. Det er ihvertfall en ganske romslig pose, god plass i sportsdelen :)
 
Tror det er sportdel. Er en arvevogn, visste ikke at man kunne bytte til bag :) kan han sove i den enda? Synes nesten det ser ut som mini på 8 mnd snart får bena utenfor
Gutten min? Om han har lyst kan han nok det (han har aldri sovet i vogn) men han har fint med plass og han er 110cm lang nå. Jeg opplever elite som en stor vogn, så vognpose har vi aldri hatt noen problemer med i den vogna.
Du kan sette opp brettet foran, da blir den litt bedre for de minste synes jeg.
 
Vi har en easygrow nature pose i vår city elite, ungen sover godt der hver dag uten problem, masse plass. Jenta er 14mnd
 
Back
Topp