Vognpose til bugaboo cameleon sportsdel

Timmy

Betatt av forumet
Noen som kan anbefale en god vårpose som passer i denne ? Må d være bugaboo sin egen? Har lyst på easygrow lite sin vårpose.
 
Noen som kan anbefale en god vårpose som passer i denne ? Må d være bugaboo sin egen? Har lyst på easygrow lite sin vårpose.

Har bugaboo buffalo. Har Minene vogn pose til vår ;) superfornøyd! Bruker voksi på vinter
 
Har bugaboo buffalo. Har Minene vogn pose til vår ;) superfornøyd! Bruker voksi på vinter
Så Voksi posen passer greit til Buffalo'en? De anbefalte (så klart) Bugaboo sin egen pose på butikken. Har mest sans for Voksi da, men da må den jo passe! :)
 
Så Voksi posen passer greit til Buffalo'en? De anbefalte (så klart) Bugaboo sin egen pose på butikken. Har mest sans for Voksi da, men da må den jo passe! :)

Jeg har i alle fall ikke hatt noe problemer med å få voksi posen oppi! :) Jeg har ikke brukt bagdelen til bugaboo, så kan ikke uttale meg om den da ;) Fikk bugabooen da gutten min ikke ville sitte i TFK :p Hørt om noen som sier at de synes voksi posen sklir ned i sittedelen på bugaboo, men jeg har ikke hatt noe problemer med det :)
 
Jeg har easygrow lite i donkey, passer fint:)
 
Back
Topp