Vognpose til baby

Julifrø

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Sydde denne for et par dager siden.
Cord fløyel utenpå, og jersey inne. Inni er det en tykk vinterdyne.
Det var dr*t vanskelig å finne knapper som matchet stoffet!

Det var en kjempefin pose!! Og jeg elsker ytterstoffet du har brukt! Ja, virkelig, jeg elsker det, jeg har det fremfor meg her, meter på meter og må hvertfall lage pose og kjole ut av det.

Er dette din første pose?

Hehe, jeg ELSKER det jeg og...synes det var en veldig vanskelig farge da.... Hadde prob å finne for osv.
Skulle onske det kom i blå-toner!

Nei, det er ikke min første, har sydd ca 4 poser før. (var den så dårlig?)!! hehe

va nydeligt..eg ska setta igong med min og..brukte du andre mål...siden du skrive vognpose t baby?for eg har tenkt å laga...d blir jo t baby då

Den var kjempefin[:D]

ORIGINAL: tanza

va nydeligt..eg ska setta igong med min og..brukte du andre mål...siden du skrive vognpose t baby?for eg har tenkt å laga...d blir jo t baby då

Ja altså jeg laget den litt mindre enn de jeg har laget før  til sportsvogn. Skal gå  an å ha henne i posen i sportsvogn den første vinteren tipper jeg, altså til hun er litt over et år.
de andre har jeg laget litt lenger.
Gikk utifra mål på bagen, hun som bestillte den ville ikke la babyen drukne i den!

oki !takk for hjelpå!tenkte eg måtte jo gå itte mål fra vognå...men godt å få d bekrefta...d e fyste gong eg ska laga..[:D]

Den var driit fin![:D]

ORIGINAL: Klønemor

Hehe, jeg ELSKER det jeg og...synes det var en veldig vanskelig farge da.... Hadde prob å finne for osv.
Skulle onske det kom i blå-toner!

Nei, det er ikke min første, har sydd ca 4 poser før. (var den så dårlig?)!! hehe

Den var kjempebra og fin!! Smart at lokket var så mye lengre enn glidelåsene, for da får man jo tettet igjen mere i åpningen. Er det knapper bak også?

Jeg skal ha boardoux-farge (åssen skrives dette da, sånn mørkerød/lilla) på innerstoff og glidelåser. Er på vei i posten nå. Er det brunt du har brukt? Er vanskelig å se. Har også lyst til å prøve meg på den kjolen som det stoffet er laget ut av som det er bildet av i S&S-katalogen. Den var jo bare nydelig. En variant av den hvertfall. Må bare få oppskrift først, og manne meg opp litt. [:D]

Du må lage deg en blogg eller noe å samle alle verkene dine på! Vil se mer!

Jeg brukte mørk mørk lilla. Ja, kan være vanskelig å se på bildene.. Men den passet perfekt med den mørkeste lillaen!
Pleier du å dra til S&S eller bestille? Synes portoen deres er så dyr jeg!
Har en blogg som ikke er HELT oppdatert! Skal oppdatere og legge den ut :)

Jeg brukte mørk mørk lilla. Ja, kan være vanskelig å se på bildene.. Men den passet perfekt med den mørkeste lillaen!
Pleier du å dra til S&S eller bestille? Synes portoen deres er så dyr jeg!
Har en blogg som ikke er HELT oppdatert! Skal oppdatere og legge den ut :)

Jeg bor et stykke unna Drammen, men jeg har ringt inn en bestilling en gang, bestilte da et lass. Man må liksom bestille et lass når man først er i gang. [:D]

ORIGINAL: tonemoren

Her er bloggen min!
http://madebyangela.blogspot.com/

Der var det utrooooolig mye fint!! Du er dødsflink!

Her er bloggen min!

Takk :) Vært inne å sett på din også, og du er jo også kjempeflink :D
Det som er bra med å bestille fra katalogen istedet for å dra til Drammen er at man slipper å SE alle stoffene som er mye finere i virkligheten, og lage masse planer og hamstre!!!!
Bor ved Stovner, men drar til drammen innimellom, tar bare sånn 25 min å kjøre...elsker å være der!!

Her er bloggen min!

Takk :) Vært inne å sett på din også, og du er jo også kjempeflink :D
Det som er bra med å bestille fra katalogen istedet for å dra til Drammen er at man slipper å SE alle stoffene som er mye finere i virkligheten, og lage masse planer og hamstre!!!!
Bor ved Stovner, men drar til drammen innimellom, tar bare sånn 25 min å kjøre...elsker å være der!!

Jeg bor på Lørenskog, ikke langt unna stovner, hehe. Tar det bare 25 minutter altså?

Back
Topp