Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, SÅ FIN!!Vi har kjøpt Easygrow Grandma, 2016-modellen. Den er 10 cm lengre enn fjorårets, og får utrolig nok plass i babybagen ) Den er sååå myk og god, også er har den 3000 mm vannsøyle (noe min samboer ble veldig overrasket over, for det ser jo ikke sånn ut). Den kan også brukes om våren ved å ta ut dundynen i "fronten"
Etter å ha jobbet i barnehage syns jeg Voksi Urban er litt for stiv, men ellers er den jo helt genial.Vis vedlegget 199005
Takk for tips!Skal ha Risarosa. Synes den er sååå søt! Og lammeskinn under den. Regntrekk er kjekt og myggnetting med uvbeskyttelse. Min vogn kommer med flaskeholder så det er i orden her Mulig du trenger "veskeklips" til stellebaggen, avhengig av hvilken du har valgt. Vognleke (er jo et must hehe). Vurderer også sånn "muffe" til å ha på styret. Jeg eeeelsker stæsj hehe..
Ja, ser ikke for meg at jeg kommer til å bruke koppholder så mye at det er verdt å kjøpe Regntrekk, myggnetting og sauseskinn derimot er nok ikke så dumt! Hva slags har du kjøpt?Vi har Voksi urban, den er genial! (Utseende spiller ingen rolle for oss, men funksjonalitet er viktig.)
Den kan brukes lenge, og er god og varm.
Vi kjøpte koppholdere og oppbevarings-dings i begynnelsen, men fant fort ut at det stort sett ikke blir brukt.
Myggnetting og regntrekk er alt vi har hatt bruk for.
Nå til vinteren slenger vi oppi saueskinn også.