Vognpose og ammepute

smørblomsten

Glad i forumet
Hvilken vognpose og ammepute anbefaler du?????

Jeg har ikke brukt ammepute før, og kommer nok ikke til å ha det denne gangen heller. Kommer til å ha skinnpose, synes de er veldig koselige [:)]

har ein voksipose, og har vert kjempe fornøgd med den![:)]

ammepute veit eg ikkje.

Ammepute trur jeg ikke er noe sånn viktig å tenke på.. Har prøvd å prøvd, og tulla nekter å ligge på den.. Er så lett å bare ligge seg ned å amme heller.. Eller bare holde h*n i armene når du ammer, det må man jo ute uansett, så greit å ha den teknikken inne, husker jeg slet litt første gangen jeg måtte amme ute, siden vi bare la oss ned vanligvis[:)]

Jeg kjøpte sånn bobledress lignende pose til vognen, som du knepper opp bunnen på når de er små, og tar av knappen når de blir større, den hadde armer på også, så de kan bevege seg litt :)

Har ikke hatt noen av delene før jeg.
Vi skal ha lammeskinnspose i starten og så skal vi ha simo termo komfort posehttp://www.simo.no/SIMO08/Vogner/Tilbeh%C3%B8r/product04.htm

prøver på nytt:
http://www.simo.no/SIMO08/Vogner/Tilbeh%C3%B8r/product04.htm

Har ikke ammepute, og skal hellerb ikke ha det...
Vi har voksi, og er MEGET fornøyd med den[:)]

Til storesøster hadde vi saueskinnspose etter meg. Kjempe fin og koslig, men måtte kastes da hun var rundt 5 mnd, for da begynte skinnet å løsne, og hun rev av stor biter som hun puttet i munnen[&:]
Kjøpte Voksipose da hun begynte i bhg. Var veldig fornøyd med denne, men den er kun brukt i sportsdel da. Litt lyst til å kjøpe en smalere og kortere dunpose til bagen. Har tenkt å kjøpe TFK vogn da, og de bagene skal være like store som Simo sine har jeg hørt, så mulig det går[:)]

Anbefaler ammeputa Freebag..[:D][:D]

Har Toddler Tools ammepute, og den er genial! Den er stor og tykk og heeelt full med sånne kuler, så den virkelig støtter og avlaster armene. Har mykt plysjtrekk som kan vaskes. Vi hadde flaskebaby, men ammeputa var likevel uvurderlig syntes vi.

Har voksipose, og er greit fornøyd med den, men skal kjøpe Troller ull-/dunpose denne gangen, den tar mye mindre plass i bagen. Det er egentlig eneste jeg ikke synes er så bra med voksien; at den er så stor og klumpete og tar så mye plass.

Vi har Kaiser lammeskinnspose, og en easykid sovepose i dun, som man kan forlenge!

Jeg hadde en fleecepose, som fort ble kjempestygg, og den bare drog te seg rusk, så det anbefaler jeg ikke.

Men husk at lammeskinn og ull er regulerbart, og tilpasser seg varme og kulde!

Ammepute... anbefaler ikke den jeg har ( pute som synker sammen), men ville godt for en sånn som i innlegget oppenfor med støttende kuler!!!

Ellers har de barna i bhg det kjempegodt og varmt i voksiposene sine nå om vinteren!

Anbefaler denne: Lett å forme så den passer til vogn og til liten baby, men stor nok til hele vognperioden for barnet, masse fine farger [:)]

Det er dun, selges på barnas hus..kan lese om dem på nettsiden deres [;)]

Vi har kjøpt Voksi Urban [:)]

Overdelen er i 90 % dun og 10% fjær, mens underdelen er i ull. Den har to overdeler (en forlenger), så posen kan brukes til barnet er ca 6 år. Synes den er kjempe fin :) Selges på Barnas hus og Reflex. Sikkert andre plasser også. Vi kjøpte den på tilbud til 1499 kr, de koster egentlig 1999 kr
Jeg liker også veldig godt Odenwalder posene [:)]

amepute er kjempe fint å ha. veldig fornøyd med min, husker ikke merke, men tror ikke det spiller så stor rolle heller, bare man får støtte. jeg skal sy voksipose selv:)

ORIGINAL: bambii86

amepute er kjempe fint å ha. veldig fornøyd med min, husker ikke merke, men tror ikke det spiller så stor rolle heller, bare man får støtte. jeg skal sy voksipose selv:)

Så flink du er! Har sett at flere syr selv[:)] Jeg kan ikke slike ting, så da får jeg heller bare shoppe de i butikken [:D] Du får legge ut bilde av resultatet [:)]

ORIGINAL: Tante Catti

Anbefaler denne: Lett å forme så den passer til vogn og til liten baby, men stor nok til hele vognperioden for barnet, masse fine farger [:)]

Denne er absolutt å anbefale, er superfornøyd med den
Snuppa ligger/sitter så utrolig godt å varmt i den, min er av dun [:D]

Back
Topp