Vognpose-jungelen

CT-Bamsemor

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Jeg ser på vognposer, og den jungelen er jo til å bli totalt svimmel av.

Det jeg virkelig savner akkurat nå er hvor mye kulde vinterposene passer til.
Flere steder ser jeg det er referert til kald, mild og varm vinter.

Men hva er kald vinter? Snakker vi Finnmarksvidda- og Røros-temperatur, liksom? Eller er også type 5-10 minus i denne kategorien? Bor på Østlandet, og typisk vintertemperatur her er nok rundt der.

Har easygrow dunpose. Kjøpte både vinterspose og bilstol pose til nr 1 i 2013. Blitt brukt og brukes til nr 3 nå. Er for kaldt for med en tynnere pose for nr 3 nå. Men sånt kommer veldig ann på barnet. Nr 3 fryser lettere enn nr 1 og nr 2 så derfor må vi ta frem vintersposen litt tidligere med han. Bor på Østlandet.

Har easygrow dunpose. Kjøpte både vinterspose og bilstol pose til nr 1 i 2013. Blitt brukt og brukes til nr 3 nå. Er for kaldt for med en tynnere pose for nr 3 nå. Men sånt kommer veldig ann på barnet. Nr 3 fryser lettere enn nr 1 og nr 2 så derfor må vi ta frem vintersposen litt tidligere med han. Bor på Østlandet.
Easygrow Nature er en av dem jeg har fremst i kikkerten. Den du har?
Var en stund innom. Voksi active, men har skjønt at den nok er mer enn vi trenger.

Har easygrow nature som vinterpose på Østlandet. Veldig fornøyd med den. God og myk. Men den er varm og til mine varme barn må det være minusgrader hele dagen før jeg tar den frem. Frem til da har jeg easygrow light. Synes det er greit å ha en såpass varm pose for da vet jeg at de holder varmen hele vinteren selv om det blir en kald vinter. Så kan jeg heller ha høstposen hvis det skulle bli mildt.

Var en stund innom. Voksi active, men har skjønt at den nok er mer enn vi trenger.

Den har vi - på Sørlandet. Elsker den!
Den er skikkelig varm da, så har ikke på barna mye klær i den. Men deilig å kunne legge dem i lite tøy rett i posen også holder de seg gode og varme :)

Når vi kjøpte så var det en easygrow dunpose. Så har aldri finni ut hva den heter.

Back
Topp