Vognpose i vårmånedene?

M

Moderator Kine

Guest
Hva anbefaller dere å bruke fremover nå hvor det kan være både kjølig på morgenen men varmere utover dagen?
 
jeg skulle egentlig bare bruke lammsekinn i bunn, og dyne med et pledd.. MEN endte opp med å kjøpe Easygrow grandma sin pose, som jeg kan ta ut dynen i så blir d en vår/høst pose :) men kommer altid til å ha pledd tilgjengelig...
 
Har selv blitt anbefalt Buggysnuggle fra andre som har denne posen. Skal se på den neste uke når butikken som fører dei her får dei inn :)
 
Vi bruker en tynn fleecepose, når det er er på det kaldeste så har vi lammeskinn inni. Man kan ta av hele "lokket" når det blir varmere utover dagen.

Vil også anbefale å kle ungen lag på lag slik at man kan kle av eller på alt ettersom hvordan temperaturen er.
 
Tenker en tynn pose med pledd over hvis en skal være ute i skiftende temperatur. Evt lammeskinn eller pledd under også. Og lag på lag på barnet
 
Kjøpte voksi colibri og har hatt den i bruk i ei uke ca.. Veldig fornøyd så langt.. Bor i Stavanger med litt skiftende vær og hun har ikke våre kalde.. Du kan åpne opp i bunnen på varmere dager så det går luft igjennom.. Anbefaler den :)
 
Her blir det lag på lag med ullklær (som nesten hele året blir), og så lammeskinn under og dyne og ullteppe/ev ullteppe og fleeceteppe.
Men foreløpig så kan jeg fortsatt bruke vinterposen. Bare har den litt mer åpen enn normalt :)
 
Har brukt dyne siden hun ble født i januar jeg. Kommer til å fortsette med det.
 
Ønsker seg en pose fra Minene jeg. De er så søte og ikke superdyre heller:)
 
Jeg fikk en vognpose som er strikket i mariusmønster. Det er babyull, også har jeg lammeskinn nederst i vogna, og dyne inne posen:)
 
jeg skulle egentlig bare bruke lammsekinn i bunn, og dyne med et pledd.. MEN endte opp med å kjøpe Easygrow grandma sin pose, som jeg kan ta ut dynen i så blir d en vår/høst pose :) men kommer altid til å ha pledd tilgjengelig...

Denne kjøpte jeg også! Tenker den blir lun å fin og kan evnt ha pledd og/eller lammeskinn inni ved behov :)
 
Vi fikk voksi colibri i høst og kommer til å bruke den nå til våren også (når den enn gidder å vise seg i Nord Norge). Legger et tynt ullpledd rundt ham om nødvendig de dagene været er skiftende.
 
Back
Topp