Vognpose!!! Hjelp :)

Troller iglo. Var også veldig fornøyd når vi brukte den til storesøster, hun har aldri vært kald:) den kom godt ut i test ( det var 3 år siden da)

Cici84 - vi har vasket ulldelen på ullprogram med hell:) så da vet du at det fungerer hvis du skulle trenge å vaske den igjen.

Jeg har voksi city. Valgte den framfor voksi urban fordi cityen kan åpnes på midten, urban på hver side. Begge posene har kommet bra ut i test. Lite forskjell på dem. De har begge forlengerdel også. Har i tillegg voksi move til bilstolen

Jeg har voksi city. Valgte den framfor voksi urban fordi cityen kan åpnes på midten, urban på hver side. Begge posene har kommet bra ut i test. Lite forskjell på dem. De har begge forlengerdel også. Har i tillegg voksi move til bilstolen
Var derfor vi også gikk for city, den virket rett og slett mer praktisk :)

Cici84 - vi har vasket ulldelen på ullprogram med hell:) så da vet du at det fungerer hvis du skulle trenge å vaske den igjen.
Det gjorde jeg også med hell.. Noe herk å drive med rens når man kan ta det på ullprogrammet ;)

På "mobben"

Det ble voksi urban :) Kostet 1499 på kampanje i Sverige ;) Koster jo 2099 på babyshop i Norge. Heelt greit å spare noen hundrelapper :D

Back
Topp