Vognpose!!! Hjelp :)

Har valgt å bruke lammeskinn under, og dundyne over. Blir godt og varmt :)

Bruker først skinn+dyne. Etterhvert har jeg simo lammeskinnspose, har den etter de to andre og har bare vært så UTROLIG fornøyd, alltid passelig temperatur :)

Vi har en odenwalder pose og en voksi move til bilsete :)

Flott og få litt tips, for det er så mye å velge i :) Og så hører man så mye forskjellig :P

har en odenwalder etter gutten som vi var veldig fornøyd med og kommer til å bruke nå også :-)

Har kjøpt troller igloo brukt og vasket. Nederste del er ull så den matte på rens.

Har såklatt lammeskinn og dundyne, men også easygrow vognpose. :) men tror den er veeeeldig varm når det ikke er så kaldt enda. :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har Odenwalder til vogna som vi har arvet (vurderte Voksi Urban før jeg visste at vi fikk denne), og en Voksi Move til bilstolen. Har lammeskinn for å ha i vogna i tillegg til posen, om det blir nødvendig :-)

Har kjøpt voksi city:) men har også dyne og lammeskinn..

Voki urban. Hadde den til storebror og var veldig fornøyd. Har en vanlig vioksipose også, synes det bare baller seg med knytingen, så denne har vi i reserve.

Vi har kjøpt Voksi City, men kan godt være vi bare bruker skinn og dyne nå i starten. Litt vanskelig å vite egentlig for det er iiiiiskaldt om morgenen nå (type skrape bilen), men midt på dagen har det vært 15 grader og stekende sol :P

Har troller iglo etter storesøster :) Hun er oktoberbarn også og var kjempefornøyd med den da hun var baby ;)

På "mobben"

RisaRosa :)

Familien kjøpte en slik til niesen min, og moren kan ikke fullrose pose nok! Hun sov så godt i den, at den ble av og til brukt midt på natten, fordi hun av og til KUN ville sove om hun sov i den :)

På minussiden holder den kun en sesong pga størrelsen og den er DYR!

Skal mulig arve den, spent på om hun sender den nedover :P

Voksi urban :) Brukte det til første jenta vår og den er renset og klar til bruk igjen :)

• Liker
Reactions: M+H

Familien kjøpte en slik til niesen min, og moren kan ikke fullrose pose nok! Hun sov så godt i den, at den ble av og til brukt midt på natten, fordi hun av og til KUN ville sove om hun sov i den :)

Skal mulig arve den, spent på om hun sender den nedover :p

De er sinnsykt fine da<3<3

Skal mulig arve den, spent på om hun sender den nedover :P
De er sååå fine:)

Back
Topp