Vognpose-hjelp

Bzzzz

Forelsket i forumet
Har lenge brukt lammeskinn, dyne og teppe på mini når han skal ut i vogna.
Men etter me tok ut bag'en på vogna, og berre brukar sportsdelen, synest eg det blir litt knapt med dyne rundt beina.
Har lyst å kjøpe vognpose.
Kva vognpose har de andre her inne, og er de fornøyde med posen?

Vi har en lammeullspose og en odenwalder dunpose. Elsker dunposen, den er fantastisk. Men skulle jeg kjøpt nå, ville jeg kjøpt voksi urban dunpose, den kjennes enda bedre ut[:D]

Takk for svar!!!

ORIGINAL: Cillia

Vi har en lammeullspose og en odenwalder dunpose. Elsker dunposen, den er fantastisk. Men skulle jeg kjøpt nå, ville jeg kjøpt voksi urban dunpose, den kjennes enda bedre ut[:D]

Vi hadde først Voksi Urban, men glidelåsene ble raskt ødelagt, jeg synes ikke den lå bra i vogna, og var ikke omsluttende og lun nok. Vi kikket litt rundt og endte opp med Aro Arctic dunpose (samme egenskaper og lik Odenwalder, men mye billigere), og er utrolig fornøyd. Blir å kjøpe samme å ha i barnehagen [:)] Fant på nettet til 1200 kr per stk.

Sjekk ut www.voksi.com

Vi har en classic. Så ufattelig mjuk og deilig og varm og god [:D][:D]

ORIGINAL: Ladyeve

ORIGINAL: Tyttebæra

Sjekk ut www.voksi.com

Mulig jeg er helt grønn, men jeg har slik.
Problemet er at jeg synes den er liten.
Altså... at hun ikke får ligget ordentlig med hele kroppen inni uten at den blir bittelitt knapp.
Gjør jeg noe feil eller?

Sikker på at du ikke har mini, istedenfor vanlig classic? Samme posen, bare mindre. Den vi har er det enda god plass i, og de kan jo knytes på titalls forskjellige måter [:)]

Sjekk ut www.voksi.com

Mulig jeg er helt grønn, men jeg har slik.
Problemet er at jeg synes den er liten.
Altså... at hun ikke får ligget ordentlig med hele kroppen inni uten at den blir bittelitt knapp.
Gjør jeg noe feil eller?

Sikker på at du ikke har mini, istedenfor vanlig classic? Samme posen, bare mindre. Den vi har er det enda god plass i, og de kan jo knytes på titalls forskjellige måter [:)]

Jeg har aktiv og den skal vare til dem er 4år. så nei, det er ikke noe mini.
Kan man knyte den på fler måter? jeg skjønner ikke slikt :S på denne er det smekklåser på den å så kan den også bæres i reimer på utsiden.

Hm, da har ikke vi helt lik. Her er det kun knyting. Allefall som jeg kan se [8D]
Fulgte en svær brosjyre der, sommerknute, vinterknute, høstknute osv. Har ikke satt meg inn i det, bare baller den rundt han! [:)]

Takkar for alle svar. No skal eg sjekke ut nett-sider...[:)]

[:)] Vi har både odenwalder dunpose og voksi urban dunpose. Veldig fornøyd med begge to, men holder en knapp på voksi urban [:D]

Back
Topp