Vognpose høst/vinter

Voksi urban, allerede tatt den i bruk.

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har hatt odenwalder til begge 2, helt greit fornyd med den. De har vært varme og gode:)
Denne gangen har posen blitt så slitt at jeg vil ha en ny. Skal da kjpe voksi urban da den er best i test og virker som har mest fornøyde brukere:) Liker også at den har forengerdel slik at man ikke må ha så veldig stor pose i hardbagen

Du, jeg gråt da jeg skulle velge vognpose sist. For 6,5 år siden da min eldste ble født var det to å velge i. Nå føles det som det er en million. Så måtte gjøre mye grundig research.. Slitsomt! Jeg vurderte disse RisaRosa-posene, men gud bedre så dyre. Har man råd til å kjøpe noe man kan bruke kun en kort stund så er det vel greit. Pluss at de heller ikke er vannavvisende.
Hadde vanlig knyte-Voksi første gang og var greit fornøyd med det. Denne gangen valgte jeg en EasyGrow. Og har så langt vært veldig fornøyd med valget. Kan brukes lenge. Og gjør det jevnt over veldig bra i test.

Har en ullpose til høst og vår:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vi har voksi urban, prøvde den i baby jogger city mini gt vogna vår i dag og da blir den for lang så den gårr inn i framhjulet :/ Så jeg må lete gjennom den andri voksiposen etter eldste :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Er ikke det innmari varmt allerede nå?

Nei, har vært ganske kaldt her og ganske sterk vind.

Hun har ikke pp seg noe annet en body og bukse da.

Sent from my iPhone using BV Forum

Syr sånt selv. Har en vognpose til vesla som jeg sydde da hu 1 år. Veldig lett og du får det som du vil.

Vår har polarfleece inni og ullfrote utenfor. Vesla kunne sove i body/tskjorte og strømpebukse hele vinteren.

Taster fra Appen <3

Back
Topp