Vognpose høst/vinter

Ibett

Flørter med forumet
Hei! Er det noen som har anbefalinger på vognpose nå utover høsten og vinteren? Jeg har emmaljunga og baby jogger mini, men tenker helst å bruke den i babyjoggeren :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har lyst på voksi city. Syns den er fin å se på, ull og dun.

Jeg har en gammel arvet voksipose, og en relativt ny simopose, aner ikke hva de heter men de er varme og fine :)

<3 mammaen til Emilie og lille julegaven <3

Jeg har babyjogger sin egen vår/høst pose i city mini nå på høsten og har ikke helt bestemt meg for hva jeg gjør til vinteren. Har en arvet dunpose og en voksipose som man bretter som en konvolutt. Vet ikke hvem av dem jeg skal ha i barnehagen enda, så den vi ikke skal ha der har vi da hjemme i babyjobberen i helgene...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Jeg har bestilt med Risa Rosa- vognpose :) De er heeeeeeelt NYDELIGE !!

Vi har easy grow. Kjempe fin og passer de fleste vogner. Den følger det med forlenger så den varer en stund. Gleder meg til å ta den i bruk til vinteren igjen. Har brio smile.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vi har city mini vogn (og emmaljunga city cross), og bruker voksi urban. Den posen har funket topp i alle vognene (babybag+sportsdel og i city mini vogna). :-)

Jeg bruker dyne/tepper/lammeskinn frem til det blir for kaldt, da tar jeg frem voksi urban:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har brukt Ticket to heaven. Har vært perfekt for vårt bruk og har holdt ungen både tørr og varm :)

Vi har easy grow. Kjempe fin og passer de fleste vogner. Den følger det med forlenger så den varer en stund. Gleder meg til å ta den i bruk til vinteren igjen. Har brio smile.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har også easy grow, kjempe fornøyd :) har emmaljunga

Har odenwalder og er veldig fornøyd med den:)

Jeg har voksi city i Emmaljungaen hjemme og i simoen i barnehagen. Kjempe fornøyd med de, men de er ganske store

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi hadde en arvet sauseskinns pose som er den desidert beste:) Men kjøpte en easy grow dun pose etterhvert fordi at saueskinns posen etterhvert blei for kort. Veldig fornøyd med den å:)

Back
Topp