Vognpose eller dyne?

Hahah, stakkars svigerdøtrene dine da! Du burde tenke litt på dem ;)
Hahaha!! Jaaaa (eller nei) svigermonster lever evig. Mohahahahaha

Sent from my iPhone using BV Forum

Hahaha!! Jaaaa (eller nei) svigermonster lever evig. Mohahahahaha

Flirer godt her jeg sitter jeg også! :D Trodde jeg bare skulle få svigersønner, men nå blir det kanskje en svigerdatter på meg også - hvis ikke Mini kjører en annen fil enn "hvermannsen", da.. :D

Flirer godt her jeg sitter jeg også! :D Trodde jeg bare skulle få svigersønner, men nå blir det kanskje en svigerdatter på meg også - hvis ikke Mini kjører en annen fil enn "hvermannsen", da.. :D
Man kan aldri vite:D Det er visst mye vanskeligere for a mor å få svigerdatter enn svigersønn, så vi må bare forberede oss ;)

Noen her som har en god vognpose de vil anbefale? Helst i nøytral farge og ikke sånn altfor superdyr :)

Også lurer jeg på om noen har erfaringer med å bruke dyne i vogna istedenfor pose? Da mener jeg tykk vinterdundyne...

Har selv kjøpt voksi city. Den er som voksi urban. De har kommet bra ut i test. Varm og god og kan forlenges. Har i tillegg lammeskinn. Tenkte også å bruke dyne hvis det blir for varmt med voksiposen.

Tilbud i morra: http://www.barnashus.no/kampanjer/uke-44-babykveld/

Man kan aldri vite:D Det er visst mye vanskeligere for a mor å få svigerdatter enn svigersønn, så vi må bare forberede oss ;)

Jeg er skikkelig hormonbitch nå, så jeg kan jo bare kopiere når sønnen etterhvert kommer dragende med ei eller anna flukse! For det er hun jo garantert! Sikkert bare ute etter arven hans! Hahahha... ;)

Jeg har kjøpt Voksi Classic...hadde samme type til de to første, beste posen jeg har hatt!!! Da hadde jeg Simo kombivogn, og jeg hadde alltid med meg babyen også på trilletur....hahah...funker fint!!!
Nå har jeg bestillt Emmaljunga Edge duo...de sa på butikken at det er god plass til både pose og baby :-)

Jeg har kjøpt Voksi Classic...hadde samme type til de to første, beste posen jeg har hatt!!! Da hadde jeg Simo kombivogn, og jeg hadde alltid med meg babyen også på trilletur....hahah...funker fint!!!
Nå har jeg bestillt Emmaljunga Edge duo...de sa på butikken at det er god plass til både pose og baby :-)
Har edge til eldstemann og vi brukte bagen til han var en 7-8 mnd. Kunne godt brukt den lengre, men han ville opp å se da. Så ja, den bagen er romslig:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp