Braaaa! En god latter forlenger livet! (Det er faktisk bevist!)Hahaha, åååå nå lo jeg skikkelig!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Braaaa! En god latter forlenger livet! (Det er faktisk bevist!)Hahaha, åååå nå lo jeg skikkelig!!!
Jeg kommer aldri til å døBraaaa! En god latter forlenger livet! (Det er faktisk bevist!)![]()
Hahah, stakkars svigerdøtrene dine da! Du burde tenke litt på demJeg kommer aldri til å dø
Hahaha!! Jaaaa (eller nei) svigermonster lever evig. MohahahahahaHahah, stakkars svigerdøtrene dine da! Du burde tenke litt på dem![]()
Flirer godt her jeg sitter jeg også!Hahaha!! Jaaaa (eller nei) svigermonster lever evig. Mohahahahaha
Man kan aldri viteFlirer godt her jeg sitter jeg også!Trodde jeg bare skulle få svigersønner, men nå blir det kanskje en svigerdatter på meg også - hvis ikke Mini kjører en annen fil enn "hvermannsen", da..
![]()
Noen her som har en god vognpose de vil anbefale? Helst i nøytral farge og ikke sånn altfor superdyr![]()
Også lurer jeg på om noen har erfaringer med å bruke dyne i vogna istedenfor pose? Da mener jeg tykk vinterdundyne...
Hm, ser nå at vogna vi har arvet - en Simo-sak - er veldig smal. Spørs om det blir plass til både Mini og Voksi Urban oppi. Jaja, jeg får droppe ungen og trille tur med bare posen!![]()
Jeg er skikkelig hormonbitch nå, så jeg kan jo bare kopiere når sønnen etterhvert kommer dragende med ei eller anna flukse! For det er hun jo garantert! Sikkert bare ute etter arven hans! Hahahha...Man kan aldri viteDet er visst mye vanskeligere for a mor å få svigerdatter enn svigersønn, så vi må bare forberede oss
Har edge til eldstemann og vi brukte bagen til han var en 7-8 mnd. Kunne godt brukt den lengre, men han ville opp å se da. Så ja, den bagen er romsligJeg har kjøpt Voksi Classic...hadde samme type til de to første, beste posen jeg har hatt!!! Da hadde jeg Simo kombivogn, og jeg hadde alltid med meg babyen også på trilletur....hahah...funker fint!!!
Nå har jeg bestillt Emmaljunga Edge duo...de sa på butikken at det er god plass til både pose og baby![]()