Vognpose, dyne, teppe osv..

Novemberbarn14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Septemberlykke 2021
Hei, blir så forvirra, for alle sier forskjellig. Lurer på hva dere tenker å ha den lille i i vognen når dere er på kjøpesentre osv i vinter? Har kjøpt voksi urban, som nok er deilig å ligge i ute på tur osv. men bllir det for mye å ha en slik pose inne på senteret? Tenker selvfølgelig å åpne opp glidelåsen og ha ett lite teppe over.
Mange sier at dyne holder lenge inne på senteret, men blir ikke det lite med en dyne og ikke noe annet? Eller skal jeg da ha lammeskinn i bunnen av vognen som han ligger på? :p
Hilsen forvirret førstegangsfødende :p
 
Storebror er født i januar. Da hadde jeg pose, og åpnet den og tok av lue osv inne på senter. Jeg syntes ikke det er nødvendig med dyne inne på senter. Og hvis du har trillet ute først kan det jo hende du har ull på? Da syntes jeg det er mer en nok.
Men så er min mening at det er like ille å være varm som kald :)
 
Storebror er født i januar. Da hadde jeg pose, og åpnet den og tok av lue osv inne på senter. Jeg syntes ikke det er nødvendig med dyne inne på senter. Og hvis du har trillet ute først kan det jo hende du har ull på? Da syntes jeg det er mer en nok.
Men så er min mening at det er like ille å være varm som kald :)

Enig! Ha evt med et lite pledd på lur. :)
 
Har også voksi urban og tenkte bare å ta av den øverste delen og la henne ligge på underdelen med ett teppe over når vi er på shopping. Er jo så himla varmt inne på kjøpesentere!!:)
 
Her blir det en sau i bunnen og tykk dundyne med flanell.
Hadde Voksi urban sist men syntes ungen ble for åpen i brystet. På ekstra rå dager har jeg ull pledd under dyna tenker jeg. :)
 
Blir bare å åpne vogn pose og event. Ha med ett lite teppe.
 
På kjøpesenter kommer vi nok ikke til å være så mye. Jeg unngår slike steder når babyene er små.

Men når vi er ute blir det nok godt med klær og vinterpose :)
 
Vognpose- og pledd over hvis det er skikkelig kaldt :) har lammeskinnspose til vineren og skal ha odenwelderpose til våren og barnehgen etterhvert.
 
Back
Topp