Vognpose, dyne, bekledning i vogn.

Jeg har kjøpt den med dun, tror den er varmere.
Kjøpte den uten dun jeg da.. Jeg er i grunn ikke fan av dun, men tror du det spiller veldig stor rolle? Vil jo gjerne ha noe som er bra for lillegutt, men jeg tenker at det kanskje går fint, om jeg kler med ull innerst på de kaldeste dagene? Affh, er så vanskelig å sette seg inn i alt sammen! Vanskelig å være førstegangs, syntes jeg :-P

Kjøpte den uten dun jeg da.. Jeg er i grunn ikke fan av dun, men tror du det spiller veldig stor rolle? Vil jo gjerne ha noe som er bra for lillegutt, men jeg tenker at det kanskje går fint, om jeg kler med ull innerst på de kaldeste dagene? Affh, er så vanskelig å sette seg inn i alt sammen! Vanskelig å være førstegangs, syntes jeg :p
Førstegangs her også så jeg har ikke peiling. Skal du bruke lammeskinn i tillegg?
Du kan kjenne på posen når den kommer. Det kan være det går helt fint :)

Førstegangs her også så jeg har ikke peiling. Skal du bruke lammeskinn i tillegg?
Du kan kjenne på posen når den kommer. Det kan være det går helt fint :)
Hoho, skal ikke være lett :-P Tenkte å bruke lammeskinn ja. Får ikke endra på bestillinga uansett, så da får jeg bare se på den, når den kommer :-)

Jeg har kjøpt voksi move! Den er egentlig til bilstolen, men passer perfekt i bagdelen på vogna:D Det er dun og ull:) Har i tillegg lammeskinn og evt. dundyne som kan brukes:) Jeg er også førstegangs så aner ikke hva som er best:p

Kjøpte den uten dun jeg da.. Jeg er i grunn ikke fan av dun, men tror du det spiller veldig stor rolle? Vil jo gjerne ha noe som er bra for lillegutt, men jeg tenker at det kanskje går fint, om jeg kler med ull innerst på de kaldeste dagene? Affh, er så vanskelig å sette seg inn i alt sammen! Vanskelig å være førstegangs, syntes jeg :-P
Enig! Vanskelig å vite hva man trenger på forhånd. Har så lite peiling som førstegangs. Jeg ønsker å ha det meste i hus, hvertfall av slike ting vi trenger med en gang :p

Last edited:
Jeg har kjøpt voksi move! Den er egentlig til bilstolen, men passer perfekt i bagdelen på vogna:D Det er dun og ull:) Har i tillegg lammeskinn og evt. dundyne som kan brukes:) Jeg er også førstegangs så aner ikke hva som er best:p

Vi har også kjøpt voksi move fordi den passer perfekt i vogna :-)

Jeg fikk marsbaby sist og hadde da lammeskinn nederst i vognen, så brukte jeg dunposen som egentlig hører til bilstolen fordi den var så liten og passet baby så godt å så brukte jeg vogntrekket oppå der igjen, om det var veldig kaldt brukte jeg teppe oppå dunposen også. Inni hadde da baby på seg ull i ett lag nederst og ull i to lag øverst. Nå bor jeg på vestlandet så vi har ikke så kalde vintre.

Jeg vurderte litt å kjøpe voksi urban, men mulig at den blir litt stor til bagen, kanskje jeg må se på voksi move i stedet:thumright

Jeg vurderte litt å kjøpe voksi urban, men mulig at den blir litt stor til bagen, kanskje jeg må se på voksi move i stedet:thumright
Jeg måtte også kjøpe en liten pose til bag-delen. Tenker å kjøpe en ny og større pose når vi begynner å bruke sportsvognen.

Har begge deler, pose og lammeskinn/dyne. Får se hva som passer best :)

Back
Topp