vognpose/bilstolpose

Vi har kjøpt 2 poser. Voksi move til å ha i bilstolen og odenwalder til å ha i vogna :)

Ja.. bildtolposene er jo litt mindre og tilpasset størrelsen på en bilstol :-)

Sendt fra mobilen.

Foreløbig har vi bare voksi urban til vognen (den passer nok ikke i bilstolen), men jeg vurderer å kjøpe en voksi move for å ha i bilstolen. Det er jo veldig praktisk, samtidig litt dyr luksus for min del, men jeg har veldig lyst en, så får se om vi ender opp med en likevel :)

Vi har kjøpt 2 poser. Voksi move til å ha i bilstolen og odenwalder til å ha i vogna :)
Vi har de samme :-) nå er vognposen etter gutten min da, men han har jo brukt den helt til sist vinter, blir 3 år nå og bilstolposen er jo liten så den kan jo ikke brukes like lenge. men kommer sikkert til å bare bruke bilstolposen om jeg skal bruke vogna fra bil til senter o.l.

En av hver! Bilstolposen er tilpasset bilstolen ;)

Vi har en vanlig pose i vogna, og skal ønske meg bilstolpose i gave hos besteforeldrene hans :)

Vi har pose i vogna og "dress" i bilstolen (med hull til seler, så blir jo som en pose det også). Ikke tenkt noe på om det trengs mer, egentlig (bare hatt vårbarn jeg, så hødt/vinterbaby er litt nytt :P)

Vi har en voksi urban og en vanlig vioksipose. Tenker vi klarer oss med pledd i bilen, er jo aldri kaldt der. Vi bruker vebasto om vinteren, så bilen er alltid varm når vi setter oss i den. Tenker og at den blir jo fort varm når vi kjører og vil det ikke bli for varmt med pose da?

Har voksipose til vogna, men til bilstoeln bruker vi bare en hjemmestrikket bilstolpose og teppe om det er veldig kaldt!

Jeg har kjøpt to:) voksi posen til vogna blir for stor i bil sete..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Bare jeg som ikke helt ser poenget med poser overalt?
Har lammeskinn og dundyne i vogna, og i bilstolen kan vi bruke dundyna, evnt pledd. Ungen har jo gjerne varme klær på seg, og har det varmt i bilen..

Så.. Vi har ingen poser vi :p

Det kommer jo veldig an på hvor man bor i landet da! Vet at voksiposen i vogna iallefall var gull verdt for storebror, og regner med den vil bli godt brukt nå også både i pulk og vogn! I bilen har jeg strikket en pose, og føler ike jeg trenger å bruke penger på å kjøpe! Men er heldig å ha motorvarmer så bilen er aldri kald når vi setter oss i bilen på vinteren!

Jeg har voksi pose til vogna, å tengte egentlig at det holdt med gode klær å et teppe i bilstolen. Har også en slags posedress med hull for bilbeltene som jeg kan bruke, men den er nok litt stor den første måneden hvertfall.. ble litt usikker nå.. Det høres jo ganske praktisk ut med bIlstolpose da.. men er den nødvendig? Kanskje jeg kan se det litt ann og aventuelt kjøpe når det begynner å bli kaldere i vinter? Eller er dette noe jeg absolutt må ha til kjøreturen hjem fra sykehuset?

Har poser i overflod tror jeg :P Men ingen av de er ment til bilstolen. Der tenker jeg at det holder med et pledd.
Hadde lyst til å strikke "kjørepose" men det ble det ikke tid til ;)
Har ellers en ny pose til vogna pluss en min mor sydde til Thale da hun var liten, og en gammel en som er fra da min pappa var baby :) Her pleier det ikke å være særlig kalde vintre, men vi har jo familie i andre deler av landet/sverige så det blir nok litt ymse behov ;)

Back
Topp