Vognpose/bilpose

blessed

Betatt av forumet
Været er veldig varierende, noen dager varmt noen dager kaldt. Men har dere gjort klart posene elle blir det lammeskinn å dyne?
Gjor klart vognen og bilstolen i dag, så nå kan han bare komme :)

Inntil videre blir det ikke noen vognpose helt ennå, regner med at det holder med dyne før gradene synker litt til. Men har fått en fleecepose jeg kan bruke litt til hvis det skulle være nødvendig. Jeg skal ha lammeskinnspose når det blir litt kaldere :)

Foreløpig blir det nok dyne og evt. teppe!! Men skal jeg opp på hytta i høstferien, tar vi med bilstolposen:)

Har lagt en pose i vognen, men tror ikke det er av tykkeste sorten. Får se hvor lett han blir varm. I bilstolen blir det nok bare ett strikket teppe eller noe - om det trengs :)

Blir ikke vognpose med det samme tror jeg- om ikke været endrer seg drastisk de neste dagene :P Blir ullteppe/dyne. Bilen blir det også teppe :) Men vognposen er klar da.. Som sagt - man vet aldri! Haha :P

Her blir det lammeskinn, dundyne og hjemmestrikket teppe i vogna, og så har vi kjøpt bilstolpose fra 7 AM ENFANT så vi slipper å bruke så mye klær i bilen ;)

Har kjøpt vognpose med uttagbar dundyne som skal funke bra både høst, vinter og vår, så den ligger klar, men får vel se an temperatur og baby litt. Har både tepper og dyne også dersom jeg heller skulle trenge det i starten :)

Blir vognposen uten dyne i starten (har Easygrow grandma) og teppe i bilen. Tar frem bilstolposen når det blir kaldere.

Blir å bruke teppe den første tiden og når det blir kaldere, så blir det vognposen som mamma har strikkey

Her blir bilstolposen brukt i vognen inntil videre. Får legge lammeskinn under/teppe over om det blir nødvendig. Planer om å kjøpe skikkelig vognpose etterhvert men lyst til å se an været og behovet først.

Har tykk vognpose, bilpose, dyne, saueskinn og div tepper både i ull og bomull på plass. Tenker jeg må se det an litt, kan jo variere fra minusgrader til 20grader her nå i september :p Med tanke på hvordan været er nå, tenker jeg at de posene vi har kjøpt blir for varme foreløpig. Førstegangs her, så må prøve meg frem litt underveis :)

eb807bdf09a59a0f79004b1b17662ddc
Vi har egentlig bare voksi bilstolpose, men i dag syde jeg om et overflødig teppe. Umulig å si hva slags vær deg er her i Bergen :-P hehe. nå er det hvertfall for varmt med voksipose. Så nå har vi en ekstra i tilfelle :)

Her e voksiposen (voksi urban) lagt klar i vogna, enda 3uke til termin og her i nord så trengs nok vognposen fra da...regulere heller kor mye lille får på seg før vi skal ut :) Bilpose har vi ikke og blir bare å bruke pledd der, hadde bilpose til eldste men verken vi eller ho likte å ha den i stolen så ble liggans ubrukt nærmest...

Hvor viktig er det med bilpose ? Jeg hadde ikke hørt om det en gang :( trodde det ble brukt bare pledd jeg . Deres erfaring med det ?

Vi har en strikka bilstolpose i tjukk ull til bilen, og i vogna har jeg lagt et babyrede også pakkes hun godt inn i et tjukt, strikka ullteppe oppi der. Jeg har en Voksi Urban jeg skal ha i vogna når gradestokken kryper under 5 varme, men da blir det med kun ullbody og strømpebukse på. Til sommeren kommer hun til å ligge rett i redet med bomullsteppe eller ullteppe over seg, alt etter temperaturen og hva hun liker :)

Hvor viktig er det med bilpose ? Jeg hadde ikke hørt om det en gang :( trodde det ble brukt bare pledd jeg . Deres erfaring med det ?

Det gjør ingenting å bare bruke et teppe, vel! Blir veldig fort varmt med en dunpose i bilen, selv skal jeg ikke bruke det. Vi varmer opp bilen før vi kjører, og bruker en hjemmestrikka pose med hull til setebelter :) hadde ikke tante strikket posen, så hadde vi brukt et teppe, funker helt fint :)

Det gjør ingenting å bare bruke et teppe, vel! Blir veldig fort varmt med en dunpose i bilen, selv skal jeg ikke bruke det. Vi varmer opp bilen før vi kjører, og bruker en hjemmestrikka pose med hull til setebelter :) hadde ikke tante strikket posen, så hadde vi brukt et teppe, funker helt fint :)
. Ja tenkte på det selv også , jeg setter meg aldri i en kald bil. Og kommer i alle fall ikke til å gjøre med ungen. Så tenker at et pledd holder :)

Har lammeskinnpose til litt kaldere tider. Helt i starten er det sikkert ikke nødvendig med mer en dyne og tepper (?). Må jo nesten se det an :p

fikk en kjørepose i gave, så den kan brukes i vinter om jeg føler den trengs :p

Back
Topp