vognpose <3

Den der er bare sååååå fin! Men siden den er så dyr og vi allerede har en kjempegod så blir det nok med ønsket ;)

Nydelig.
men hvor godt holder den på varmen???

har lammeskinnspose fra når jeg var liten som holder første året. Også har vi den fantastiske fjellpulk posen etterpå.

Den er nyyyyydelig, men altfor dyr. :S
Har en voksi classic som allr 3 har brukt, men vurderer å kjøpe meg en litt nettere pose i tilegg. :)

jeg fant ikke noen pris inne på nettsiden. Hva koster den?

Wow så flott! Vi skal nok bruke den vi har lånt av tanta til ungene, den koster ikke 3000kr :b

Skal også kjøpe Risarosa sin. Fantastiske av utseende og kvalitet :happy119

den er jo av ull, dundyne inne som kan taes av så den holder ganske sikkert varmen på de kaldeste dagene. har selv den voksi posen, den blir så kald i stoffet hvis den står ute men den er veldig varm å god når han sitter i den!

kan ta ut dynen å bruke den til høst/vår også :)

Nydelig.
men hvor godt holder den på varmen???

har lammeskinnspose fra når jeg var liten som holder første året. Også har vi den fantastiske fjellpulk posen etterpå.

Fjellpulkposen har vi også. Den er skikkelig vintervarm :)
Og så har vi en sauefellpose som mamma har laget. Den er veldig deilig, og kan justeres etterhvert, så den passer hele ungen til å begynne med og så bilr det fotpose etterhvert, og når han blir stor kan han åpne den helt og bruke den som sitteunderlag i bilen. Den er bare helt fantastisk :)

Sent from my Transformer Prime TF201 using BV Forum mobile app

Den hàr jeg sååå lyst på, men tenker på hvor lenger den holder? Våre er jo ikke så små når vinteren kommer, noen som vet?:)

Den er så nydelig ! Men så alt for dyr... Så jeg skal strikke meg en selv :) har strikka en lignende til bilstol :)

Har ikke oppskrift, så må nokk måle meg fram til rett lengde :) men jeg stikker 4 rette en flette på 10 masker til sammen så 4 rette mellom hver flette :) super lett :) da ble bilstol posen slik:

ImageUploadedByBV Forum1358024622.676022.jpg
ImageUploadedByBV Forum1358024635.433061.jpg

Den var kjempe lett og lage men det tar tid :)

Back
Topp