Jeg ville sett på britax go next. God demping, god kalesje, vendbar sportsdel. Blir mindre sammenlagt enn emmaljunga som tar HELE bagasjerommet på vår Passat.
Emmaljunga er god å trille, men tar stor plass i bilen. Og sportsdelen er jo helt håpløs for de minste, den er ikke god før barnet sitter skikkelig selv, og de fleste bytter før det når barnet et nysgjerrig og sitter litt selv. Den er for bred og for bratt til at babyen får noe støtte i det hele tatt.
Babyjogger city elite skjønner jeg ikke hvorfor er så oppskrytt, den triller godt på beine veien, men har null demping og jeg synes den er grusom på grove grusveier. Den er også veldig bred mellom bakhjulene så er ikke god i butikker. Solgte min etter førstemann. Den nye vendbare har vel verken hjul eller demping som et gode i terreng.
Selv om bugaboo selges som en vogn som takler alt synes jeg den virker for stiv til å være en god terrengvogn, men har ikke hatt denne selv.
Stokke virker veldig stor, og like "stiv" som bugaboo, men har igjen ikke hatt denne selv. Ser også for meg at vognpose ikke vil sitte godt i sportsdelen? Men vet ikke om det er tilfelle.
Mountain buggy blir laaaang sammenlagt, og man kan ikke ha fotbrettet i liggeposisjon, samt at den er vendt fra deg, så ville ikke vurdert den.
Skulle jeg kjøpt ny ville jeg definitivt kikket nærmere på britax go next som sagt! Men blir vel stuck med emmaljungaen og trehjulingen jeg har i bilen
Kan varmt anbefale Britax GO Next [emoji6]
Vi har hund og bor landlig, så har blitt en del "bumpy rides" både på snø og grusstier - super demping [emoji6][emoji1362]Vi kjøpte med terreng/vinterhjul - og det har vært et must.
Eneste jeg vil si er litt dumt for vår del, er at sportsdelen er så lav at det blir litt kronglete å ta poden inn/ut av vogna - vi er begge relativt høye [emoji12]
Gleder mer til å ta i bruk bagdelen igjen til vinteren - den er høy og god. Da får storebror nøye seg med å hvile i reisevogna i helgene [emoji12] Om vi ikke tar med barnehagevogna hjem.
For ser ikke for meg at vi kommer til å få bruk for søskenvogn...? Eller?!