Vognhjelp..?

Cml09

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
FebbisBebbis2021 ❄️
Ser etter ny vogn..

Kriteria:
- 4 hjul, der 2 er svingbare
- adapter til bilstol

Har sett ein del på nyare vogner på finn og har funne 1 edge duo og 1 nitro som eg er intr. i.

Lurar på om nokon har erfaringar med begge vogner, som har anbefalingar? Nokon som veit kva forsljellen er på disse to vognene?

Ser etter ny vogn..

Kriteria:
- 4 hjul, der 2 er svingbare
- adapter til bilstol

Har sett ein del på nyare vogner på finn og har funne 1 edge duo og 1 nitro som eg er intr. i.

Lurar på om nokon har erfaringar med begge vogner, som har anbefalingar? Nokon som veit kva forsljellen er på disse to vognene?

Liten forskjell, Edge er noe tyngre - ellers fungerer de begge supert. Vi har kjøpt Super Nitro, og gleder oss til å ta den i bruk.

Jeg har super nitro og veldig fornøyd med den. Men det er en stor vogn (veier 14 kg ca). Så denne gangen vurderer jeg å koste på meg en Bugaboo fox (9.9 kg), men den koster jo flesk :/

Vi har hatt Edge, kjøpte super nitro med outdoor hjul på salg denne gangen. Den er litt stor, men jeg liker ikke små, puslete vogner :-p Var innom Barnas hus her om dagen, lenge etter vi handla vogn, og måtte se på de andre vognene. Veldig fornøyd med vårt valg..:-D

Veldig glad i vår Edge, gledet meg til å bruke den for tredje gang, men får tvillinger denne gangen. Har bestilt emmaljunga sin tvillingvogn denne gangen, håper vi blir like fornøyd.

Back
Topp