Vognhjelp....

Guttogjente0911

Forelsket i forumet
Kan noen anbefale meg en GOD vogn???? Jeg er veldig glad i 3 hjulinger, så ønsker helst det.... Har vurdert phil & teds, men er så usikker på den løsningen med kalesja. Den virker så åpen, men kanskje noen som liker denne vogna kan fortelle litt mer hvordan det fungerer... Må ikke være søskenvogn altså, selv om jeg nevnte phil & teds nå!

Mountain byggy!!! LOVE IT!!! www.mountainbuggy.com[:D]

ORIGINAL: *minibolla*

Mountain byggy!!! LOVE IT!!! www.mountainbuggy.com[:D]

JA!! Vi elsker vår Urban Jungle.

TFK[:D] har hatt emmaljunga ganske lenge men måtte ha en lettere vogn nå som snøen kom, å gud å lett den var[:D] anbefales[:D]

ORIGINAL: Augustfrø2011

hvis noen av dere har prøvd både tfk og mountain buggy, hvem vil dere da anbefale?

tror nok vognene er ganske like, spørst vel hvilken du synes er finest[8D] jeg syns tfk ser så klumpete ut, og de glidelåsene i ryggen merkelige...

babyjogger city elite har mange supre finesser og en helt fantastisk kalesje!

jeg har ikke hatt begge men søs har tfk og jeg har mb, jeg syns mb er best. den er finere, mer praktisk osv. tfk har en bonus mb ikke har og det er at den ikke blir så langt sammenlagt. men for meg så spiller ikke det noen rolle.

Hvor selges denne? ca pris?
ORIGINAL: vestfold80

Elsker TFK'en min jeg.   OTH'en er smalere og har mindre bag, ellers er nok det en god vogn også.
Er frista til å prøve Babyjogger City Eliten også, men ville nok ikke hatt den som hovedvogn, synes den ser litt spinkel ut.

ORIGINAL: Augustfrø2011

Hvor selges denne? ca pris?
ORIGINAL: vestfold80

barnas hus. koster 5000 som sportsvogn. jeg kjøpte min fr usa, var på salg. så jeg betalte vel rundt 3000 inkl moms og frakt :)

Back
Topp