Vognhjelp

junipie.

Glad i forumet
Nina har vokst ut av vognen og vi trenger ny. Vi bruker ikke vogn så mye, men til dagsoving/butikk/bytur.

Nina er ca 90 cm og normal i kroppen. Hvilken vogn burde jeg vurdere?

I dag har vi Brio sing (2008 modell). Har vært velig fornøyd fordi den er liten og lett, enkel å slå sammen (ha i bil) og har stor handlekorg på understellet.

Trenger tips og råd[;)]

Jeg er veldig fornød med OTH vognen vår. Er en 3 hjuling, fantastisk å trille. Tar liten plass i bilen.

Hatt en del vogner og har nå emmaljunga scooter til Milla.. Kjempe fornøyd![:)]

ORIGINAL: MammaTilMilla

Den kjenner jeg litt til. Har milla fortsatt god plass i den?

ORIGINAL: junipie

Ja, jeg vil mene det.. bruker den ikke så ofte lenger, og ikke prøvd med vognpose.. men hun er 95 cm lang, og sitter/ligger fint i den[:)]

Ja, jeg vil mene det.. bruker den ikke så ofte lenger, og ikke prøvd med vognpose.. men hun er 95 cm lang, og sitter/ligger fint i den[:)]

Hvor mye kostet vognen?

Hvor mye kostet vognen?

jeg kjøpte den brukt via finn.no, den var brukt maks 5 ganger, så helt ny ut, ga 1500,-

tror kanskje den koster i overkant av 2000,- ny??

ORIGINAL: thejohan

Vi har Titanium Sprint til Amanda.
Hun er 94 cm og har god plass i den.

Den kjenner jeg ikke til. Skal sjekke den også[:)]

jeg skal kjøpe emmaljunga scooter nå[:)] Lea har vokst ut av city crossen for lenge siden,å Noa blir nok lengre enn Lea. Lar hørt mye skryt om scootern,værtfall for dem med lange barn[:)]

Jeg kan anbefale Phil & Teds Sport.

Den tar faktisk ikke plass i bilen - blir helt flat og ryggen er veldig lang. (Frøkna her er stor og vokste fort ut av Teutonia S).

Nå har vi kjøpt vogn. Det ble simo 124. Tar litt plass i bilen, men ellers så virker den fin. Den er LANG og det var det viktigste[;)]

Nå har vi kjøpt vogn. Det ble simo 124. Tar litt plass i bilen, men ellers så virker den fin. Den er LANG og det var det viktigste[;)]

Denna har vi og kjøpt før ca 2 mnd sia,og e kjempefornøyd med vogna :-)

Back
Topp