Vogner.

Emmaljunga Edge Duo med svingbare lufthjul:
Kjempefin å se på.
Deilig å trille, selv om den er noe tung.
Eeeelsker de svingbare hjulene!

Emmaljunga Edge Duo med ikke svingbare hjul.
Kjøpt brukt, så ble ikke den fargen jeg ville ha.
Bruker den som sovevogn i barnehagen.
Dritt å måtte dytte ned håndtaket for å svinge.

Maxi Cosi Mura 4.
Likte ikke bagen, altfor åpen og lite lun.
Elsker understellet med svingbare hjul.
Barnet sitter fantastisk godt i sportsdelen, men kalesjen er latterlig tynn bak.
Veier veldig lite - drøm å trille!

Har Babyjogger city elite. Kjøpte den fordi den er super praktisk og har god comfort for mini!!! Lett å folde sammen og å ta av hjulene (for å gjøre den så liten som mulig i bilen), lett å ta av og å bære bagen, lett å skifte til bilstoladaptere, kjempelett å trille med en hånd, titte-vindu i sportsdelen og stor kalesje! Ryggen kan legges nesten helt ned ved en enkel mekanisme, fotbrettet kan justeres opp uavhengig av ryggens justering (til forskjell fra bugaboo etc), god ventilasjon.

Både bag og sportsdel er litt smalere enn andre vogner, og det liker mini Tror den har ganske lang bag.

Den er best i test og jeg leste bare positivt om den på forhånd. Det ble innfridd!!

Har stokke trailz - veldig fornøyd med den! Krever litt plass i bil, men nå kjører vi stasjonsvogn og ser ingen problemer med størrelsen. Liker at den er lett å koble sammen, bilstol klikkes rett på, bagen sitter høyt og er stor (en av de største på markedet), den er supergod å trille samt fin å se på ;) Gleder meg til å bruke sportsdelen, men må vente til lillevenn er noe større.

Gutten min elsker vogna og sovner med en gang når han legges oppi:)

Har Bugaboo donkey. Valgte den fordi vi skulle ha tvillinger, og det er den letteste tvillingvognen som tar minst plass i bilen, som kan ha sportsdelen begge veier. Den kan også brukes som singelvogn. Vi elsker den vogna, hadde jeg skulle velge på nytt hadde det blitt den igjen. Nå bruker vi den til bare én unge, og det er så praktisk med den ekstra kurven på siden!

Simo kombi, for den var fin og solid. Quinny zapp xtra 2, ultimate reisetrilla. TFK joggster twist den kommer jeg aldri Til å bytte ut

Hentet vår nye emmaljunga Edge duo med duo air understell i svart. Storfornøyd og gleder oss til å bruke den :)

Emaljunga Edge duo med classic chrome ubderstell... Fire faste lufthjul. Elsker den! Nå har vi ikke tatt i bruk sportsdelen enda da, men så langt veldig fornøyd! Valgte denne pga utseende og fordi den fyller våre behov. Angrer ikke et sekund på valg av hjul heller... Vi kommer fram hvor det måtte være :)

Emmaljunga edge duo:
Elsker at den har 4hjul og har god plass i bag og sportsdel. God demping og fantastisk å trille :) Hadde nok kun hatt denne og en ekstra vogn til bilen hadde det ikke vært for bekkenet mitt.....

Babyjogger city elite (kun sportsdel): Trehjuling, enkel å slå sammen.... Føler den er veldig brei, knotete å komme til kurven under når ma bruker sportsdelen... Mannen liker denne, men ikke jeg....

Bugaboo buffalo: Lett og tar liten plass i bilen... Har ikke testet denne ennå, så kan ikke si noe om den...

Brio smile : den har svingbare framhjul, god å trille, så er den billigere enn andre vogner eks emmaljunga

Babyzenyoyo : veldig praktisk å ha med på reise, man kan ha med seg vognen helt inn på flyet. Så er den helt ok å trille. Ikke minst så er den veldig fin å se på også :)

Emmaljnga Edge duo, med svingbare lufthjul :) Gleder meg til å teste den :D

Hadde Emmaljunga edge duo med 4 faste lufthjul, og var super fornøyd med den også ;) Eneste er at den er tung når det kommer til å pakke sammen, men ellers så er den stor og romslig til bruk :)

Hadde også en TFK, til p ha med på reise ;)super fornøyd med den også! Men solgte fordi snuppa var blitt for stor ;)

Vi har en simo kombi som vi bruker som sove og turvogn :) Og en Bugaboo Donkey, elsker den! Liker at de kan sitte begge veier, lett og god og trille både i skog og by og at det kan være både singel og søskenvogn :)

Stokke Crusi.
Lett å trille. Barnet ligger/sitter høyt. Bilsete kan settes på understellet. Lett å ta ut og inn av bil, lav vekt og tar liten plass. Meget god plass til ting under vognen. Ser bra ut.
Nå har Trailz kommet og den har bedre understell. Hadde kjøpt den nå.
:)

Emmaljunga Edge duo med svingbare forhjul. Beste kjøpet vi har gjort, og jeg gleeeder meg til å begynne å trille med den :)

Har stokke trailz - veldig fornøyd med den! Krever litt plass i bil, men nå kjører vi stasjonsvogn og ser ingen problemer med størrelsen. Liker at den er lett å koble sammen, bilstol klikkes rett på, bagen sitter høyt og er stor (en av de største på markedet), den er supergod å trille samt fin å se på ;) Gleder meg til å bruke sportsdelen, men må vente til lillevenn er noe større.

Gutten min elsker vogna og sovner med en gang når han legges oppi:)

Liggemålet er 80cm, altså like stor som bugaboo og emmaljunga Edge bla..

Bugaboo cameleon3
Bumbleride indie twin
Mountain buggy nano v2

Alt til sitt behov ;)

Emmaljunga Edge, fantastisk trillekomfort, god plass til voksiposen, sportsdelen var stor nok til kidden var 3,5 og sluttet med soving. Lun og god vogn, god demping når jeg trillet offroad :p
Så har jeg den i en fresh farge som kun var på markedet en kort periode :)
Ulempen er at den er tung å løfte og tar litt stor plass i bilen.

Carena Easy, reisevognen min. Hadde den med på ferie, lett og liten å ta med seg, full liggestilling og helt herlig god plass i handlekurven under. Kidden elsket den, både satt og sov godt i den :)
Ulempen var at den var grusom og trille, med små svingbare plasthjul, satte meg fast på brostein.

Til neste baby skal jeg ha ny sportsvogn, som er lett og tar liten plass i bilen, og kan fungere som reisetrille og til turer i terrenget. Trillekomforten bør helst være like god som på Edge, og det må blant annet være mulighet til å feste bilstol på den, og full liggestilling.
Har hittil tenkt at Bumbleride Indie blir den perfekte vognen, eneste som mangler på den er vendbar sittedel :) Den kan jeg i tillegg bruke til lett jogging, og ha bag på hvis jeg føler behovet er der. Men hvis noen mener det finnes et bedre alternativ så rop ut :p

Babyjogger city elite. Veldig fornøyd! Veldig lett og utrolig god å trille over alt. Den tar liten plass når den er lagt sammen.

Solgte nettopp Emmaljunga city crossen vår fordi vi sluttet helt å bruke den. Men var fornøyd med den og da, bare følte at city eliten var mye mer praktisk!

Back
Topp