Vogner.

trinebeth

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Er litt nysjerrig. Hvilke vogner har dere? Og hva er grunnen til at dere valgte akkurat den? Praktisk, trend, syntes den var fin...

Selv har jeg ei emmaljunga. Syntes den var kjekk for den var lang og at det var ei pen vogn. Nå som jeg har nr 2. Liker jeg den ikke. Den er stor og tyng å dra på og har mistet sjarmen sin litt..

Med første kjøpte vi en gammel, brukt Simo Classic fra 80-tallet. Hadde ikke noe erfaring med vogn, men vi ønsket noe med store gode hjul og den skuffet ikke :)
Dessverre knakk fjæringa etter rundt 30 år med hardt arbeid. Da kjøpte vi en TFK Joggster III. Vi ville ha store hjul og ikke sving(noe jeg angrer litt den dag i dag, da jeg heller ville hatt twist). Av alle vi så på virket den som om den var veldig godt konstruert i tillegg til at bagdelen som passer kan gjøres om til en sportsdel som varer til 18 mnd og kan være vendt mot oss, noe som også var veldig viktig.
Brukes nu til yngste på 4 mnd :)

EMmaljunga fin god solid. Litt tung. God å bysse, romslig under. Høyere håndtak

Har ikke kjøpt den enda, men skal ha Bugaboo Buffalo. Valgte den fordi jeg likte designet, solid vogn, store hjul, fin størrelse på bag og generelt ei vogn som fyller våre krav :)

Kjøpte emmaljunga edge duo pga utseende. Kjempefornøyd med den som bagvogn. Ikke like inponert over sportsdelen.

Handlet utifra utseende igrunn. Hadde valgt annerledes nå

Kjøpte en brukr tfk som vogn nr 2. Eeeeeeelsker den.

Emmaljunga City Cross fordi den er fantastisk på de fleste underlag. Og den fikk plass i bilen ved siden av hundeburet. :P Og så har vi Babyjogger City Mini GT som ekstravogn. Den blir brukt mer og mer, for den er så lett å klappe sammen og ta med. Den har også lufthjul, så den er ganske god å kjøre.

Emmaljunga edge duo. Hadde brio smile når nr 1 ble født men byttet når hu var 1 år. Den var ikke noe for oss. Emmaljunga vogna er lettere å trille her jeg bor enn brio smile pga en veldig bratt oppover bakke. Angrer ikke ett sekund og handlet vogn etter behov. Er kjempe fin stor bag så nr 2 har god plass og ligger i baggen nå på samme tid som vi måtte bytte til sportsdel på brio smile med nr 1. Da vi kjøpte vogn sto det også mellom disse to vognene og andre litt på at vi ikke kjøpte emmaljunga med en gang. Hadde spart oss for mye tull.

Hadde emmaljunga mondial det første 1,5 året. Valgte den pga jeg bare elsker alt ved de vognene. :D For noen mnd siden gikk vi over til babyjogger city elite og den ble valgt pga den er god å kjøre, tar liten plass og den er fin å se på :)

Her blir det Tfk joggester twist lite. Valgte den fordi den er ganske lett, er ikke så brautende, enkel å legge sammen. Tar liten plas. Kjøpte multi x bag, så kan baby/ungen sitte forovervendt til ca 18 mnd. :)

Gleder meg veldig til å ta den i bruk.

Hadde emnaljunga edge duo sist, veldig bra den altså, men alt for stor og brautende syntes jeg.

Nå ville jeg ha ei som var lettere og bedre å transportere i bagasjerom itilegg til god trilkekomfor.

Emmaljunga super nitro, for tiden med Citybag på.

Jeg vil ha sånn sportsvogn som emmaljunga har, stor og flat til å ligge på. Og store hjul som svinger. Derav denne

Har bugaboo buffalo nyinnkjøpt til lillesøster i magen. Ønsket meg denne for pga trillekomfort og størrelse :)

Har simo kombi etter storesøster som vi skal bruke i bhg. Den kjøpte vi ny, men syns den er for stor og tung for mitt daglig bruk.

Også har vi ei 34 år gammel emmaljunga vogn etter mannen ♡

Emmaljunga City Cross fordi den er fantastisk på de fleste underlag. Og den fikk plass i bilen ved siden av hundeburet. :P Og så har vi Babyjogger City Mini GT som ekstravogn. Den blir brukt mer og mer, for den er så lett å klappe sammen og ta med. Den har også lufthjul, så den er ganske god å kjøre.
Har bestilt meg babyjogger selv nå :)

Emmaljunga superviking pga utseende, lang sittedel (lang unge :)), gode lufthjul, god demping og trillecomfort. Lett å bære bag (opp 4 etg!), og smal (går inn alle butikker og understellet står i trang gang).

Regulerbart styre er et pluss for den høye mannen.

Vi kjøpte brio happy duo fordi jeg liker å trille den, god komfort og demping ☺ Da vi byttet til sportsvogn, og mini ville se litt mer, kjøpte vi en Bumbleride Indie vogn, den bruker vi bare mer og mer ;-) han sitter mye bedre i den :-)

Back
Topp