Du trenger nok ikke å passere 10k engang altså Googlet for å se litt priser, vil tro at kanskje 6-8000 er reelt etter hva jeg finner for splitter ny
Hvilke sider finner du de på? Synes det er så sider som fører emmaljunga :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du trenger nok ikke å passere 10k engang altså Googlet for å se litt priser, vil tro at kanskje 6-8000 er reelt etter hva jeg finner for splitter ny
Hvilke sider finner du de på? Synes det er så sider som fører emmaljunga :/
Jeg ville styrt unna. Da jeg satt på bussen da min yngste var et par måneder var det en annen mor som hadde parkert tfk vognen sin i bussen. Da bussen bråbremset veltet vognen og babyen datt ut på gulvet (!) jeg har alltid synes de vognene er fine, men etter dette stoler jeg ikke på at de er stødige nok.Nå fikk barna trillet et søskenbarn i tfk her om dagen og vognen holdt på å tippe flere ganger.. huff jeg som har så lyst på trehjuling. Når jeg tenker meg om må jeg kanskje ha en tanks eller noe for at søskene ikke skal rote det for mye til kanskje? De er i sin beste alder på seks og sju år!
Her er det en overivrig bestemor som allerede har kjøpt... Hun tenkte hun skulle overraske oss ettersom vi sparer penger til bryllup, og selvfølgelig er jeg fornøyd men vogna er nok litt stor etter min smak... Jeg har vært å sett på emmaljunga viking, altså en av de minste vognene på markedet. Men vogna er nok veldig fin å ha i starten ettersom den er ekstremt god og stabil. Og det er i tillegg er en ekstra bag å ha oppi vogna til når de er helt små som kan komme godt med når vi skal ut å reise (svigerfamilien er svensk så blir mange reiser til Sverige). Men liggedelen er nesten 1 meter lang og blir fort stor og klumpete....Vis vedlegget 165510
Har forelsket meg i Emmaljunga Edge duo Men klarer ikke å bestemme meg mellom to farger.... Her er de det står mellom..Vis vedlegget 166057
Har forelsket meg i Emmaljunga Edge duo Men klarer ikke å bestemme meg mellom to farger.... Her er de det står mellom..Vis vedlegget 166057
Jeg skal ha i grå
Noe rundt der Jeg tenkte kanskje å kjøpe den på kattis babyshop i Strømstad da får man også stelleveske og regntrekk med på kjøpet til samme pris som i Norge Eneste ulempen evt er hvis det skjer noe med vognen så må man dit for å "klage"Jeg er skikkelig overbevist den kommer på ca. 9400
Er jeg litt usikker på, går an å sende en Mail til de eller så finner du de på FB under navnet kattis babyshop og kan sende de en mld derMå man hente i karlstad også? Eller sender de til Norge? det hørtes jo ut som en bra deal
Jeg syns også den så lav ut, men den var høyere enn jeg trodde så funket veldig fint for meg her er noen bilder fra den vognen vi hadde (som jeg desverre solgte )Hvordan er egentlig emmaljunga sittedelen? Av de vognene jeg ser så syns jeg sittedelen er så innmari lav :/ noe jeg ikke ser for meg er noe bra for prolaps ryggen min. Noen som har erfaringer?