Vogner

oktober&augustSkatter

Prinsessen min <3
Var å snik tittet litt på barnas hus i dag ka syntes dere om den nye Stokke vognen?

Jeg synes den er dritlekker!

Når jeg kjøpte vogn i 2008 så tenkte jeg at den var skikkelig stygg, men nå...

Skal prøve å få mannen på gli etterhvert :-)

Skal i utgangspunktet ikke ha ny vogn da, meeen :-p

Må tillegge: Den nye Stokke vognen er hakket finere enn originalen, men synes begge er kul

Uff, liker dem ikke.
Syns også de ser veldig ustabile ut..

Nå syns jeg egentlig ikke Barnas Hus har noen fine vogner.
Kommer til å kjøpe på BabyShop eller Rudi

Her har eg fått mannen på gli syntes den var kjempe fin i grå ❤️ Solgte den andre vognen i 2011

Ja, den i grå er fin. Likte også den lilla!

Vi har en emmaljunga mondial (marineblå) 2008 mod., den er jo forsatt kjempefin, men jeg vil ha ny :-P Kommer nok uansett til å beholde emmaljungaen da den er kjempegod på all slags føre og underlag, det tror jeg ikke stokke er :-P

Har iallefall bestemt oss for stokke sengen da :-D

Eg hadde emmaljunga mondial svart kjempe god vogn, men hadde rett og slett ikke plass. Stokke sengen er kjempe fin men dyr vi må kjøpe ny bil og no så har ikke råd til alt nytt Hehe

jeg har mørke lilla emmaljunga edge duo fra 2010, og jeg tror jeg beholder den. er veldig fornøyd :) men det er klart jeg sikler jo litt på en ny en også ;)

Klart det, alle gjør nok det :p Hehe ser etter gode tilbud, må ha nytt bilsete også :p

Er ikke så fan av Stokke vognen, ikke helt meg, og sikkert ikke super i snøvær;) her skal vi kvitte oss med TFKen og kjøpe en Emmaljunga. Hadde en Simo før TFKen, og den angrer jeg bittert på at vi byttet ut.

Er ikke fan av den gammle typen, men den nye var fin minnet meg og bungaboo vognen

Jeg syns også Stokke er kule :D men her i gården blir det Simo <3 som jeg gleder meg til å kjøpe vogn! Simo vognene må jo være lagt for denne øya jeg bor på og været her :D btw, når går dere for innkjøp av vognene? :)

Sambo mente vi kunne bare bestille ni, men det er for tidlig syntes no eg, tenker når eg er 4 måneder eller noe ;)

Vi har en simo kombi etter forrige gang, syns den er super, så kommer nok til å fortsette med den! Så håper jeg mini er ferdig med å sove på dagtid til den tid kommer, for han bruker den som sovevogn i bhg nå, hehe :)

Er ikke så glad i nymotens vogner :p har en emmaljunga edge duo, men må desverre kjøpe ny :/ minste er bare 15 mnd når babyen kommer, så da må vi skaffe tvillingvogn!

Back
Topp