Vogner

Lykkelig09

Flørter med forumet
Hei jenter:) Jeg er på utkikk etter en vogn som ikke er så tung som simo og emmaljunga, som blir ganske liten når vi slår den sammen og som har fire hjul. Noen som har noen gode tips? :)
 
Hvis du ikke skal trille mye på grusveier, eller i litt ulent terreng (pga harde hjul, så det rister mer enn med luftdekk) så er Brio happy helt suveren! Jeg har Brio sing, som er forgjengeren, og er storfornøyd! Den har fire hjul, men hjula foran er mindre og tettere plassert. Begge er svingbare sånn at du kan styre med pekefingeren! :-D den er og en av de letteste på markedet og tar liten plass i bilen. Bag'en (uten baby) kan jeg løfte med lillefingeren :) pluss at du kjøper et understell, og har det samme til bag'en, bilsete og sportsdel! Vogn i mange år :) og har den lille sovna i bilen eller du skal bare en kjapp tur på butikken: klikk på bilsetet på understellet og visp så er du klar! :-D
 
Tusen takk for gode tips nå :) Skal gå inn å se litt. Hadde simo til førstemann og den var jo en drøm å trille, men så tung og stor.
 
Bugaboo
 
Tusen takk for gode tips nå :) Skal gå inn å se litt. Hadde simo til førstemann og den var jo en drøm å trille, men så tung og stor.

Har simo ette første mann eg og! Tung, men veldig god å trille! :) usikker på om eg skal ha meg ny vogn eller ei.. Men heller vel litt mot å beholde Simoen :) romslig og god vogn! Storebror sover i den enda! Han er 2,5!
 
Ja simo er helt suveren, men ønsker meg en vogn som er litt nettere og lettere og ta inn og ut av bilen :)
 
Emmaljunga city cross er kjempe lett og tar ikke stor plass, i forhold til andre vogner. Den skal visst være super :)
 
Hvis du har Simo fra før blir emaljunga så å si det samme, så det ville kanskje vært å kaste penger ut av vinduet....? - hvertfall det hun vi prata med på vognbutikken sa...:) Hun sa at simo og emaljunga er de beste barnevognene på markedet. Stabile og holder seg kjempegodt. Vi skal gå for emaljunga, men kun fordi vi syns den er litt nettere en simo.
 
Back
Topp