Vogner

snakket med ei venninne i dag, som har hatt en med 3 hjul hele vinteren i trondheim. Opp til Rønningen (langt inni og oppi skauen) i råtten djupsnø. hun mente at myten om at man MÅ ha 4 hjul for å komme seg offroad er bare tull. hennes veide 9 kilo, mens venninna si veide 23 kilo.....
går for en 9kilos med tre hjul vi
(fantastisk artig men sprøtt og plutselig diskutere barnevogner)

ORIGINAL: annibananni

Skjønner ikke hvorfor alle vil ha simo??
Værste vognen jeg noen gang har vært borti. Flere av mine venninner mener det samme.

Den begynner å knirke noe helt utrolig etter et par mndr,
Utrolig tung og stiv vogn er det også.

Jeg anbefaler virkelig ikke Simo.

Har prøvd flere Emmaljungavogner, og elsker de. De knirker ikke noen ting, og ser mye penere ut...

Har flere venninner med Simo, og de er superfornøyde!
Flere unger i barnehagen som har Simo, og jeg elsker å trille de, kjempegode vogner. Syns jeg.

Driter i om de er litt tunge, jeg skal ikke bære vogna, dessuten har jeg litt muskler, og takler å løfte dne inn og ut av bilen.

Jeg driter i hva du anbefaler, JEG skal ha den vogna.

JEG syns ikke Emmaljungavognene er fine.
ALLE har SIN mening!

Mener ikke at Simo er tung å bære, men tung å trille i forhold til andre vogner[;)]

Emmaljunga duo edge veier 22 kg, så den er TUNG[:D]

ORIGINAL: 2barnsmor21

ORIGINAL: annibananni

Emmaljunga duo edge veier 22 kg, så den er TUNG[:D]

Oja EDGE'n ja... har ikke prøvd den selv, men ser jo det på faktaene om den at den er tilsynelatende tung ja... men det finnes jo mye lettere versjoner da! Emmaljunga smart duo for eksempel! lett som en fjær og mye lettere å trille / svingeg /løfte enn simoen! Jeg har prøvd begge deler [;)] Emmaljuna City Cross er jo enda lettere.. den også med 4 hjul.. den veier bare 12 kg.. så man trenger ikke velge de tyngste da [;)]

Emmaljunga har mange lettere vogner ja. cerox 360 veier i underkant av 11 kg, og siden den har svingbare hjul foran, er den så lett å trille, at man kan styre den med et par fingrer[:)]

ja var edgen jeg tenkte på som er TUNG og den er mye tyngre enn simo sin...
men bra alle har forskjellig meninger :)

simo her i alle fall på grus og fjellveg ...

Back
Topp