vogner..hjeeeeelp

Happy H

Første møte med forumet
kom på feil plass isted, så prøver igjen.. sendte den inn på presentasjon jeg..hehe..
Men trenger noen råd i den store vogn jungelen.
Vi hadde bestemt oss for Brio vogn, men ble fraråda dette av ei som bare hadde hatt problemer m den, så nå er vi ganske rådville igjen.
Ser litt på teutoni, hartan, emmaljunga og straxx på nettet. noen som har erfaring med og kan anbefale disse?
Vet der om de selges i Bergen, og evt hvor?
Blir super glad for alle svar!!!

Ønsker alle en super helg[:)]

Har brio vogn, og er ganske fornøyd, god og lett å kjøre samtidig at det er god plass i den. Har ikke hatt noe problemer med den i det hele tatt!! Vi har den som du setter hard bag i sportsvogn (husker aldri om det er kombi eller duo)..

Jeg vil anbefale simo kombi, med luft dekk...

Dette er de vognene jeg kjenner flest som har anbefalt, og har aldri hvert noe problem... Også hvis du liker Brio, minner de litt om de vognene!

Hadde ikke kjøpt teutonia for den er så veldig tung! Emmaljunga har veldig godt rykte på seg.

Vi har en simo kombivogn og er kjempefornøyd med den. Har hatt den siden sønnen min ble født i 03 og skal fortsette og bruke den med nr 2. Den har stor bag og når man tar ut baggen kan man bruke den som sportsvogn.

De andre har jeg ikke erfaring med desverre.

Klem

Simo kombi er regnet for å ha en av de største bagene. (foruten dypvogner da)

Back
Topp