Vogner fra jollyroom

Surtsnop

Flørter med forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Er det noen som har erfaring med vogn fra jollyroom? De har jo så mye tilbud nå men blir litt usikker på hva som er bra og ikke.. eneste vognen jeg har hørt om er emmaljunga.. jeg er ikke så veldig erfaren på dette området for å si det sånn.

Håper noen har noen tips og erfaringer å komme med angående vogner fra jollyroom og andre dersom du har noen å anbefale.. :D

Nå har jeg ikke kjøpt vogn fra jollyroom, men kjøpt mye annet derfra. Alltid vært fornøyd med kvaliteten på produktet. Har og flere ganger returnert varer som ikke passer uten problemer .

Vi har beemo duo premium lux som kjøpesenter vogn. Synes den er god å trille, men ville ikke hatt den som eneste vogn. Kommer seg f.eks ikke så godt frem i snø og på brostein med denne som med den andre vogna vi har (stokke trailz). Synes det er supert å ha en ekstra vogn liggende i bilen og helt perfekt å trille med på senteret :)

Har heller ikke kjøpt vogner, men mye annet og vært fornøyde med kjøpene :)

vi kjøpte denne vognpakken på jollyroom for noen mnd siden. har ikke fådd prøvd den enda da jeg har termin i februar. men vognen virker som en god vogn. den tar liten plass når den blir slått sammen noe som er praktisk for vår del. og at det er både bilstol med base og sportsdel synes jeg er flott :) her kan stolen enkelt klikkes på vognunderstellet.
hele systemet er også enkelt og alle delene er forholdsvis lette; så det er enkelt å håndtere den. hjulene forran kan låses av og eller de kan være svingbare noe som gjør vognen enkel å trille.

Vedlegg

• 20170925_093250.png
    20170925_093250.png
    721,8 KB · Visninger: 71
Last edited:
Jeg ville ikke kjøpt en vogn jeg ikke hadde sett og prøvetrillet først. Så om du har mulighet til å prøve en vogn i en annen butikk først, ville jeg absolutt gjort det. Man kan gjerne bestille via jollyroom etterpå, altså, jeg har bare positive erfaringer med dem, men jeg ville altså prøvd vognen og sett den selv først. Det er tross alt ganske mange tusenlapper det er snakk om.

Og vi fikk ganske annerledes inntrykk av vogner etter å ha prøvd dem enn bare sett på dem. Noen vogner vi oppdaget var veldig lave, noen som hadde vonde håndtak, noen som var knotete å legge sammen, noen var forferdelig tunge å trille, og så har vi bil så det å prøve hvordan vognen passet i den var alfa og omega.

vi kjøpte denne vognpakken på jollyroom for noen mnd siden. har ikke fådd prøvd den enda da jeg har termin i februar. men vognen virker som en god vogn. den tar liten plass når den blir slått sammen noe som er praktisk for vår del. og at det er både bilstol med base og sportsdel synes jeg er flott :) her kan stolen enkelt klikkes på vognunderstellet.
hele systemet er også enkelt og alle delene er forholdsvis lette; så det er enkelt å håndtere den. Man kan også kjøpe til større hjul forran hvis ønskelig :) hjulene forran kan låses av og eller de kan være svingbare noe som gjør vognen enkel å trille.

Oppdater oss gjerne når du har fått testet den ordentlig :)

hele systemet er også enkelt og alle delene er forholdsvis lette; så det er enkelt å håndtere den. Man kan også kjøpe til større hjul forran hvis ønskelig :) hjulene forran kan låses av og eller de kan være svingbare noe som gjør vognen enkel å trille.
Da har jeg fådd testet vognen en del. er fornøyd. Men det er nok ingen "på lande" vogn. mer en "by" vogn. fungerer fint å trille på grusvei og selvfølgelig asfalt. :-) Undetstellet er lett og den er enkel å pakke inn/ut av bil. Babyen ligger greit i bagdel og har ikke vist noe tegn til ubehag. Supert med klikksystemet som gjør at man kan bruke bilstolen på vognunderstellet, dette har vi brult mye når vi har vært på kjøpesenter etc... i Bilstolen er det ikke nyfødt innlegg, så det kjøpte jeg utenom for at babyen skal sitte stødig i stolen. :-)
så til denne prisen så er vi fornøyd med vogna og utstyret. (NB: er du lang i føtter er den nok ikke å anbefale da det er lett å sparke i vogna når du går) (jeg er 172 og fungerer greit for meg.)

Back
Topp