vogner dere vognfrelste mennesker!!!! *link*

SanderSabine mamsen

Forumet er livet
Jeg leiter etter ei billig trille til syden turen.....
har funnet en på rudi http://www.rudo.no/ehandel/Details.aspx?compid=co&sid=sh&rid=re&caid=ca50&grpid=530
det jeg lurer på er om noen veit om det går ann å få tak i rød disney i samme som den der cars bmx vognen....
veit liksom ikke hvor jeg skal begynne å leite.... hehe...
eller generelt en billig trille som har grei plass under å som er jentete!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

flott... takk.....

flere vognfrelste som vil hjelpe meg...........[:D][:D][:D]

De kosta faktisk bare 299,- på OBS i påska, værtfall i Tr.heim. [:D] Har en sånn jeg, men kan ikke si jeg er superfornøyd, men helt grei til å ta med på tur, greit med noe som ikke koster all verden da, tilfelle det skal bli ødelagt.

ok det var ikke ille pris... åssen er det med plass under??

Kan stikk å måle den om du vil, så kan du "se" selv??

ORIGINAL: @ngel

ja gidder du..... sleg gjerne ut et bilde å!!!!!!!!!![:D]

Bilde?? [:D]

Kurv under vogn:
- Bredde: 30 cm
- Lengde: 30/50 (den er litt sånn skrå)
- Høyde: 18, men går fint an å ha ting under slik at det blir ca 24 cm i høyden.

Vogna har bra liggestilling, bare synd det ikke er fothviler på den, bena blir hengende ned på en måte, men er ikke noe problem altså.

*

Se der ja
Den så jo kjempe grei ut[:)]
Tror jammen jeg skal ut å se om de har den her også [:)]

har de den i jentete farger også???? hehe... så bestemt på å ha en som er litt jentete siden andre vognene mine har vært veldig gutt....
eller ja dere skjønner....[:D]

Er nok dessverre bare den der de selger på OBS da. Skjønner deg godt, hadde jeg hatt jente skulle jeg hatt ei rooooooooosa vogn. [:D] Men, den der er jo grei til sitt bruk og til den prisen.

Er nok dessverre bare den der de selger på OBS da. Skjønner deg godt, hadde jeg hatt jente skulle jeg hatt ei rooooooooosa vogn. [:D] Men, den der er jo grei til sitt bruk og til den prisen.

hehe ... hun har nå hatt mørk blå vogn etter broren sånn kombi også har hun en 3 hjuling som er blå sånn joggetrille så føler liksom jente farge er på høy tid nå..... [:D][:D][:D]

men denne da???

men denne da???

likte den men det har sånn håndtak jeg er så usikker på liker best når det er en stang jeg å ikke de der bøylene.... men jeg får se
men det der er den under den bmx vogna med cars
tenkte å ringe de på mandag å spørre om de kan finne ut av om de har bmx`en i rød....

denne har de i rød/rosa også da...

hvor??????? fant ikke den i den fargen selv????

ORIGINAL: SanderogSabinemamsen

reflex selger den...men hvis du har mulighet å vente ville jeg ventet til mai for da er det masse tilud..kan spare ett par lapper da[:)]

ORIGINAL: unemoren

ORIGINAL: SanderogSabinemamsen

reflex selger den...men hvis du har mulighet å vente ville jeg ventet til mai for da er det masse tilud..kan spare ett par lapper da[:)]

jeg skal jo ikke dra før 28 mai... så jeg kan rekke det... men hvor ligger reflex butikkene hen???
å er det noen som har et bilde av den i rød/rosa???

Back
Topp