Vognene våre

ORIGINAL: Susa87

ORIGINAL: dørti gullkorn

Emmaljunga Mondial DC i svart:)

den skal vi ha og..[:D] i skai eller hva det heter.. sånn skinn [:D][:D][;)] LEKKER[:D][:D][:D]

kjøpte denne idag[:D][:D][:D][:D] wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Gratulerer!!

Tenk at å kjøpe vogn kan være så stort[:)] Hadde jeg aldri trodd for noen mnd siden[:D]

ORIGINAL: siljegulli

Igår kom vogna..... Den er ENDA finere i virkeligheten!!!!! 

så bra. Er fortsatt sjalu på din LILLA vogn [;)] Vår vogn står ved siden av sengen, er stadig vekk å flytter litt på den eller ser på den eller bare tester noe. Det er så digg å ha den i hus.

Jeg har kjøpt denne, dvs bestilt den. Sort Emmaljunga city cross.

Dytter litt for å minne om tråden, jeg! Så moro å se på alle vognene [:)]

ORIGINAL: Hyppolyta

ORIGINAL: siljegulli

Igår kom vogna..... Den er ENDA finere i virkeligheten!!!!! 

så bra. Er fortsatt sjalu på din LILLA vogn [;)] Vår vogn står ved siden av sengen, er stadig vekk å flytter litt på den eller ser på den eller bare tester noe. Det er så digg å ha den i hus.

Hihi[:)] Har vist frem vogna til mange nå, og alle synes den er fin. MEN, det viktigste er at vogna er i tipp-topp stand!! Så lille babyene våre kan sove trygt og godt[:)]

ORIGINAL: cathrine24

Brio Sing

i sort [:)] med bag, sportsdel og bilsete.

Denne har jeg bestillt bare i svart:

brio happy harmony, med myk bag.

gleeder meg sååå til den kommer!!!

ORIGINAL: anne marit

Mountain Buggy Urban Jungle[:)]

Skal ha denne jeg og, men har ikke kjøpt den enda.
Er det noe leveringstid på vogner?

ORIGINAL: Anissa

ORIGINAL: anne marit

Mountain Buggy Urban Jungle[:)]

Skal ha denne jeg og, men har ikke kjøpt den enda.
Er det noe leveringstid på vogner?

var to mnd på den vi skulle ha, men er vel helt forskjellig fra butikk til butikk og fra merke til merke.

vi har samme vågna i enkel også[;)] vi er kjempe fornøyde me enkle delen at vi kjøpte i tvilling også[;)]

. .

dette er vognen vi har kjøpt [:)] emmaljunga edge i silver check.
gleder oss til å trille lille gutten vår i den

Har bestilt Simo Kombi, i brun, synes den er kjempe fin! [:D] Men hadde veldig lyst på Emmaljunga Mondial også, sto mellom de to

ORIGINAL: **Tonje**

Har bestilt Simo Kombi, i brun, synes den er kjempe fin! [:D] Men hadde veldig lyst på Emmaljunga Mondial også, sto mellom de to

samme her.. men blei emmaljunga tilslutt[:D] svart skinn.. wiiiiiii.. den er sååååå fiiin[:D]

ORIGINAL: Nannerl

Vi har kjøpt Emmaljunga Edge Duo Kombi i rødt. :-) Fikk den på tilbud. :-)

Hei, sniker litt inne hos dere :) Må jo begynne å tenke på vogn, og vi vurderer denne vognen. Men jeg kunne ikke finne sittedelen/sportsdelen i rødt... hva har/skal dere kjøpe? :)

vi har kjøpt iCandy Apple carrycot
http://www.icandyuk.com/products_detail.php?id=apple_carrycot

og stroller med sort "superfleece luxury footmuff" med rosa fleece.
http://www.icandyuk.com/products_detail.php?id=apple_stroller

og siden vi har så sinnsykt mange unger fra før [;)] og for liten plass til bagasje i bilen har jeg bestilt et sånt sett som gjør at vi kan bruke bilsetet på understellet. Så får vi håpe at vi klarer å få plass til understellet i bagasjen når alle setene i bilen er i bruk.

hadde aldri trodd at jeg skulle få et sånt problem! Skulle i utgangspunktet aldri få unger og nå har jeg snart 3 egne og to bonus barn! [:D] Sånn kan det gå!

Back
Topp