Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi og har simo duo. Kjøpte den på ein eller annan nettbutikk som solgte alt i hop for 5900, sikkert for å kvitte seg med restar no som vogna er ute av produksjon. Prøvde å kjøpe hos barnas hus, men dei kunne ikkje garantere at dei fekk tak i den fargen vi ville ha (svart og grå).Vi har gått for en Simo duobag. Fikk et kjempetilbud på Barnashus. Fullt utstryr for under 5000 :-D
Vi og har simo duo. Kjøpte den på ein eller annan nettbutikk som solgte alt i hop for 5900, sikkert for å kvitte seg med restar no som vogna er ute av produksjon. Prøvde å kjøpe hos barnas hus, men dei kunne ikkje garantere at dei fekk tak i den fargen vi ville ha (svart og grå).
Har solskjermen hengande oppå kalesjen så det såg litt rotete ut ser eg.
Mhm. Vi ville heller ikkje ha den grå av den grunn - denne har berre grå kant på bag og kalesje, svart ellers. Romslig og god vogn, elskar at den er vanntett!Vi gikk for den brune. Da kan vi evt. Bruke den til flere barn. De hadde den i grå og, men vi var litt redd for at skiten ville syns så godt på den.
Vi er super fornøyd med Simo. En stabil vogn som ikke er for tung. Svigersøsteren min hadde emnaljunge og den synes jeg var tung å trille. Synd de slutter å produsere simo.
Stokke Trailz her i gården
Vis vedlegget 183970