Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig det er en tråd om denne fra før av men finner den ikke igjen Hvilke vogner har dere jenter? Ville hvert morro å se vognene til hverandre også Her er vår emmaljunga 2016 mod Vis vedlegget 181343
Jeg synes den der var kjempefin daVis vedlegget 181487
Her har vi en gammel emmaljunga vogn etter storesøster, skulle gjerne hatt en ny, men mannen syns ikke det da denne er i tipp topp stand
Tusen takk den er jo helt grei men skulle gjerne hatt en vogn som var litt lettere, denne er så tung å løfte ut og inn i bilen :/Jeg synes den der var kjempefin da
Ja det er jeg enig i. Derfor jeg bruker den tunge vogna på tur og sånn, og så har jeg ei lettere til bybruk, inn og ut av bilen etc.Tusen takk den er jo helt grei men skulle gjerne hatt en vogn som var litt lettere, denne er så tung å løfte ut og inn i bilen :/
Så deilig det må værtJa det er jeg enig i. Derfor jeg bruker den tunge vogna på tur og sånn, og så har jeg ei lettere til bybruk, inn og ut av bilen etc.