Vognen vi skal ha

Cybele

Glad i forumet
Endelig har 2010 utgaven med bilder kommet, har ventet på denne:)

Vet det ikke er så mange her som vil ha stokke, men om dere også er nysgjerrig er dette i hvert fall det nye utseende.
http://shoppemamma.com/2010/04/stokke-xplory-2010-ny-utgave-og-nytt-design/

Vi bor i oslo sentrum og bruker mye trikk og bane og er lite ute i "villmarken", så dette er en genial vogn for vårt bruk. Liker også at man kan slå inn ene paret med hjul slik at den kan dras som en slags trillekoffert opp trapper (vi har ikke heis), og at man kan kjøre den rett i rulletrapper og ikke trenger å vente på heisen i kjøpesentere[8D]

nei stokke er en veldig spesiell vogn! etter min smak er den ikke noe fin, men mange som liker den! Jeg har trillet en stokke vogn pga ei venninde har den. den er veldig god å trille da! :)

ORIGINAL: Miss lilla m baby

At du tørr og ikke minst å svi av så mange penger[:o]
de vognene er ikke trygge, de har hatt mye ulykker pga mye feil eller for ustødige.
det er kun for utssende skyld. folk som vil vise de har mye penger[8D]

hva med senere sa, når barnet er over året, må må du trenge en ny trille da jo.

De feilene som har vært på stokke er rettet opp for lenge siden, så er veldig sikker på at denne er trygg. Alle tester tilsier det. Den har blitt kåret til beste vogn flere steder. Så dette r ikke bekymringer vi har[:)]

Når det gjelder det med penger så synes jeg den kommentaren var litt unødig. Vi får vognen som gave av svigermor, som igjen får den til halv pris fordi hun kjenner noen i stokke. Så dette har INGENTING med å vise at man har penger å gjøre. Vi tenker praktisk i forhold til vårt behov.

Jeg kjenner to andre som har den vogna, og begge er kjempefornøyde!!
Og for en fantastisk farge!

Ja, og den nye modellen er laget for å være stødigere, for de har nok fått kritikk for å være noe ustø tidligere.

Og barn over 1 år kan sitte i denne vognen, det ser jeg ofte, mange som har denne vognen rundt der vi bor- og ser ofte unger som er rundt 2 år sitte i disse[:)]

Så vi skal nok klare oss[;)]

ORIGINAL: EliasMam

Det viktigste er at du er fornøyd[:D]
Gratulerer med å funne den perfekte vognen for dere

Takk skal du ha[:)] Ikke sant, man har ulike behov, så heldigvis finens det mange ulike vogner, og noe som passer for alle!

Sorry, men jeg synes ikke den er litt fin en gang. Synes de ser romskip-aktige ut, Stokke vognene. En vogn skal se ut som en vogn [:)]

ORIGINAL: Miss lilla m baby

ORIGINAL: gravidfotball

Sorry, men jeg synes ikke den er litt fin en gang. Synes de ser romskip-aktige ut, Stokke vognene. En vogn skal se ut som en vogn [:)]

sorry, men jeg bare måtte le nå

Hehe, de ser jo helt latterlige ut! Etter min mening, vel å merke (vil ikke ha noen storm nå) [:)]

Siden vi bor på frogner kan jeg si at bugaboo virker som å være det store på frogner om dagen[;)] Så til alle som vil være som frogner fruene, er denne vognen tingen! hehe

Så får vi gå rundt med romskipet vårt og være fornøyde, har ingen problemer med at noen synes den ser sånn ut, liker stokkes design[:)]

Men den ser veldig ustø ut da, feks håndtaket. Det ser ut som på sånn løftemaskin på en arbeidsplass. Jeg personlig liker at vognene ser ut som vogner. Emmaljunga sine vogner ser både dyrere ut og er mer brukervennlige, uten å være kjempedyre. Synes de ser mer eksklusive ut enn Stokke. Tror Frognerfruene vil ha noe få andre har - de tror kanskje det er pga prisen ingen andre har de, men det er jo pga rart og udelikat utseende at ingen andre har de [8D]

Hehe er litt enig med gravidfotball, syns ikke den er i nærheten av å være fin engang[8D]

Men siden du bor i Oslo sentrum så skjønner jeg at den praktisk for dere.. Jeg kunne f.eks aldri hatt en sånn vogn på vintertida pga snøen osv.. Men så vet jeg at det er sjeldent like mye snø i sentrum som det er her ute på landet[8D]

Men det er jo dere som skal bruke vogna og så lenge den passer for dere er det jo det som er det viktigste!![:)]

Men den ser veldig ustø ut da, feks håndtaket. Det ser ut som på sånn løftemaskin på en arbeidsplass. Jeg personlig liker at vognene ser ut som vogner. Emmaljunga sine vogner ser både dyrere ut og er mer brukervennlige, uten å være kjempedyre. Synes de ser mer eksklusive ut enn Stokke. Tror Frognerfruene vil ha noe få andre har - de tror kanskje det er pga prisen ingen andre har de, men det er jo pga rart og udelikat utseende at ingen andre har de [8D]

Noen liker store 4-hjulinger som jeg ser på som både gammeldagse og tunge, og noen liker litt mer moderne vogner. Jeg syns ikke Emmaljunga er så himla brukervennlig. Jeg liker vogner som er lette, snertne og snur på 5-øringen. Som min fantastiske Bugaboo [:D][:D][:D]

heldigvis er alle forskjellige å har forskjellige smaker :D Tenk om alle hadde hatt samme vogn!! Stress!!
Håper ikke du tar deg nær av alle de "stygge" kommentarene om stokke vogna! Men den er ikke fin!! og ser veeeldig spesiell ut! Men jeg tror det er sånn med den vogna at enten digger du den, eller så "hater" du den!!

jeg går for emmaljunga :)

Flott at dere er fornøyde og har funnet en vogn som passer for dere, flotte friske farger å velge mellom da!
Her blir det å arve storebrors simo,må ha det uttpå landet [:D]

Synes det er unødvendig å kommentere hvor stygg dere synes den er,og i allefall flere ganger i samme tråd [:'(] for hun spurte jo ikke om deres mening heller.

Det var fine farger da[;)] Og gratulerer med å ha funnet den vogner dere liker og vil ha[:D][:D]

ORIGINAL: Nina*Pina

Flott at dere er fornøyde og har funnet en vogn som passer for dere, flotte friske farger å velge mellom da!

Synes det er unødvendig å kommentere hvor stygg dere synes den er,og i allefall flere ganger i samme tråd [:'(] for hun spurte jo ikke om deres mening heller.

Det er jo mye bedre og kjekkere å faktisk diskutere varer, enn at det skal være 4 sider på tråden hvor alle sier: Kjempefin! Liker ikke helt tråder hvor ALLE kommentarer er bare: Fin, kjempefin, nydelig osv. Det må jo gå an å diskutere, uten at folk blir furtne. Jeg for min del ville jo satt pris på tilbakemeldinger på noe som koster så mye penger.

Synes det er bra at de har funnet en vogn som de liker, heldigvis har alle hver sin smak og ikke går med like vogner allemann [:)]

Det er jo mye bedre og kjekkere å faktisk diskutere varer, enn at det skal være 4 sider på tråden hvor alle sier: Kjempefin! Liker ikke helt tråder hvor ALLE kommentarer er bare: Fin, kjempefin, nydelig osv. Det må jo gå an å diskutere, uten at folk blir furtne. Jeg for min del ville jo satt pris på tilbakemeldinger på noe som koster så mye penger.

Synes det er bra at de har funnet en vogn som de liker, heldigvis har alle hver sin smak og ikke går med like vogner allemann [:)]

Nå hadde de jo bestem at de skulle ha en sånn vogn da, da er det vel ingen vits i å diskutere det.
Hadde vært noe annet om du hadde hatt egne erfainger med vognen å ville si fra om eventuelle feil o.l.

synes det var mer håning av vognen enn diskutering jeg da!
hadde faktisk blitt litt lei meg jeg hadde valg den vogna å noen hadde vær sånn!

Nå hadde de jo bestem at de skulle ha en sånn vogn da, da er det vel ingen vits i å diskutere det.
Hadde vært noe annet om du hadde hatt egne erfainger med vognen å ville si fra om eventuelle feil o.l.

hadde faktisk blitt litt lei meg jeg hadde valg den vogna å noen hadde vær sånn!

Da vet jeg ærlig talt ikke om en bør være på en "diskusjons-forum" (legg merke til diskusjon), hvis en ikke takler diskusjon og andre meninger. Jeg har hørt mange som ikke synes noe om Emmaljunga i hvitt skinn som jeg skal ha, men jeg blir da ikke furten eller sur!

ORIGINAL: Cybele

Endelig har 2010 utgaven med bilder kommet, har ventet på denne:)

Vet det ikke er så mange her som vil ha stokke, men om dere også er nysgjerrig er dette i hvert fall det nye utseende.
http://shoppemamma.com/2010/04/stokke-xplory-2010-ny-utgave-og-nytt-design/

Vi bor i oslo sentrum og bruker mye trikk og bane og er lite ute i "villmarken", så dette er en genial vogn for vårt bruk. Liker også at man kan slå inn ene paret med hjul slik at den kan dras som en slags trillekoffert opp trapper (vi har ikke heis), og at man kan kjøre den rett i rulletrapper og ikke trenger å vente på heisen i kjøpesentere[8D]
sinnsykt fine farger da! jeg leide hos noen som hadde denne vogna for mange år siden, å de elsket den! bodde midt i trondheim by da, så den var perfekt for den typen landskap[:D] grattis med godt valg! (personlig blir den litt for spacy, men den er jævlig kul og)

Da vet jeg ærlig talt ikke om en bør være på en "diskusjons-forum" (legg merke til diskusjon), hvis en ikke takler diskusjon og andre meninger. Jeg har hørt mange som ikke synes noe om Emmaljunga i hvitt skinn som jeg skal ha, men jeg blir da ikke furten eller sur!

som jeg sa syntes jeg ikke dere diskuterte vognen men mer hånet den.

Vet vel godt at man kan skrive man ikke liker den, men man kan vel skrive det på en skikkelig måte!
Selv om det er et diskusjonforum kan man vel prøve å tenke først og ta litt hensyn før man buser ut med meningene sine!
Jeg må vel få lov til å reagere på måten dere "diskuterte" vognen jeg også da!

Back
Topp