vognekspert

~ine~

Forelsket i forumet
Hei! noen som er vogn eksperter her??
nå har jeg en simo vogn.. men den er så grusomt tung. greier ikke løfte den oppi bagarsjen på bilen.. huff.
men hva med emmajunga eller brio?? disse noe lettere??

Omtrent det samme, kanskje et par kilo forskjell, men det merkes ikke såå masse da[:)]

Vi har Emmaljunga vogn, og når vi brukte bagen så tok vi den av understellet når vi skulle ha den inn i bilen. Satte bagen ved siden av understellet baki. Lettere for ryggen, og bedre sikt bakover[;)]

Nå som vi bruker sportsvogna, er den MYE lettere[:)] Hiver den bare inni, uten å demontere noe[:)]

Vi har Emmaljunga City Jet nå, og er veldig fornöyd med den. Enste minuset er at den er ganske lang når man legger den sammen, så det er veldig smart å pröve vognainn i bagasjerommet på bilen för man kjöper[;)]

Hadde Simo bagvogn för.

Mange skryter av teutoniavognene også, disse er ikke så ille tunge.

jeg hadde akkurat samme problemet(har også simo vogn) vi kjøpte ny vogn kun pga det problemet. å da kjøpte vi oss en X-lander XT... den vil eg virkelig anbefale.. den er kjempe lett å løfte inn i bilen, den veier kun 12 kg, mens simo vognen veier 25 kg. så den ville jeg kjøpt vis jeg var deg. den koster ca rundt om 3000 kr.. men den er verdt vær eneste kr[:)]

Hadde Basson Balder vogn da lillegull kom til verden.. Stor og tung vogn, holdt ut i en mnd. Da kjøpte vi emmaljunga city cross med citybag, den veier 12.5kg med bag og er lett å slå sammen. Vi er kjempefornøyde. Vogna er verdt hver ei krone og kan trygt anbefales[:D] 

ORIGINAL: TwGirly88

jeg hadde akkurat samme problemet(har også simo vogn) vi kjøpte ny vogn kun pga det problemet. å da kjøpte vi oss en X-lander XT... den vil eg virkelig anbefale.. den er kjempe lett å løfte inn i bilen, den veier kun 12 kg, mens simo vognen veier 25 kg. så den ville jeg kjøpt vis jeg var deg. den koster ca rundt om 3000 kr.. men den er verdt vær eneste kr[:)]

finnes det noe nettside om denne vognen?

ORIGINAL: *stolt mamma*

Hadde Basson Balder vogn da lillegull kom til verden.. Stor og tung vogn, holdt ut i en mnd. Da kjøpte vi emmaljunga city cross med citybag, den veier 12.5kg med bag og er lett å slå sammen. Vi er kjempefornøyde. Vogna er verdt hver ei krone og kan trygt anbefales[:D] 

har du mykbag til eller harbag??

ORIGINAL: guttebaby86

ORIGINAL: TwGirly88

finnes det noe nettside om denne vognen?

www.x-lander.com

Back
Topp