Vogndilla *med bilder*

Buffalo:D så får håpe jeg er fornøyd! Har du bugaboo?
Jeg har kjøpt søskenvogna Donkey :) elsker!!! Og vet de er gode vogner for jeg har prøvd den av ei venninne :)

Bare å glede seg! :)

Nå står vogna inne i gangen. Var så mye reimer og hemper, klarte ikke sånn umiddelbart å forstå meningen med alle, heldigvis har vi tre mnd på å utforske. :p
Haha :p finner nok ut av det :)

Kjempefin, og veldig praktisk!! :)
Har den samme i grå, og gleder meg som en unge på julaften til å bruke den :D

Vis vedlegget 166222

Å kjempefin farge! Lurer på om det blir en mer budsjettvennlig vogn på oss da.. Flytter fra et "kott" til et stort hus neste mnd og trenger omtrent alt fra møbler til babyutstyr.. Pengene flyr nok den nærmeste tiden O.o

Å kjempefin farge! Lurer på om det blir en mer budsjettvennlig vogn på oss da.. Flytter fra et "kott" til et stort hus neste mnd og trenger omtrent alt fra møbler til babyutstyr.. Pengene flyr nok den nærmeste tiden O.o
Takk :D Det ble bare den fargen uten noe betenkning da jeg så den :D
Åh, ja det skjønner jeg godt! :) blir ofte litt sånn når man flytter til større sted (vi gjorde det samme for 1,5 år siden.. Fra 45kvm til 240kvm)

Jeg har også kjøpt Stokke Trailz i sort gleder meg til å bruke den, men de ligger fortsatt i eskene

Åh, vogner.. Håper virkelig å kunne kjøpe Stokke Trailz når den tid kommer :)

Vi har kjøpt denne. Gleder meg skikkelig til å teste den og trille med lille jenta :)ImageUploadedByBV Forum1458741229.630336.jpg

Back
Topp