Jeg har kjøpt søskenvogna DonkeyBuffaloså får håpe jeg er fornøyd! Har du bugaboo?
Bare å glede seg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kjøpt søskenvogna DonkeyBuffaloså får håpe jeg er fornøyd! Har du bugaboo?
Nå står vogna inne i gangen. Var så mye reimer og hemper, klarte ikke sånn umiddelbart å forstå meningen med alle, heldigvis har vi tre mnd på å utforske.Hihi, godt det ikke bare er meg![]()
HahaNå står vogna inne i gangen. Var så mye reimer og hemper, klarte ikke sånn umiddelbart å forstå meningen med alle, heldigvis har vi tre mnd på å utforske.![]()
Jeg har blitt fullstendig gal etter vogner
![]()
![]()
Stokke Trailz.Hva heter den nederste vogna?
Takk! Kjempefin vognStokke Trailz.
Ja, den er fantastiskTakk! Kjempefin vogn![]()
Kjempefin, og veldig praktisk!!![]()
Har den samme i grå, og gleder meg som en unge på julaften til å bruke den![]()
Vis vedlegget 166222
TakkÅ kjempefin farge! Lurer på om det blir en mer budsjettvennlig vogn på oss da.. Flytter fra et "kott" til et stort hus neste mnd og trenger omtrent alt fra møbler til babyutstyr.. Pengene flyr nok den nærmeste tiden![]()
Jeg burde kanskje pakke vogna ut av eska og slikt snart. Sjekke at den faktisk er hel![]()
Bugaboo Donkey har vi fått i husGleda meg til å få denna i hus!![]()
Fantastisk god vogn! ;-)Vi har kjøpt denne. Gleder meg skikkelig til å teste den og trille med lille jentaVis vedlegget 168020