Vognbag

Høstbaby2018

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Sist hadde jeg TFK vogn og syntes vognbagen var veldig lett å bære med seg, f.eks på kontroller og slikt. Nå vil jeg ha en vogn med 4 hjul og er veldig usikker på om jeg skal velge emmaljunga eller simo duo, men aner ikke hvordan man bærer disse bagene, TFK sin har jo så snedig håndtak i kalesjen :) noen med erfaring og tips? :)
 
Emmaljunga har to ulike bager med mulighet for bæring. Viking supreme(?) med håndtak i kalesjen og city supreme med to håndtak på sidene du kan stappe nedi to lommer på sidene[emoji6] simo har eg ingen erfaring med.
 
Gå på en butikk med stort utvalg og se
 
Gå på en butikk med stort utvalg og se

Simo er ikke i produksjon lenger så det er dessverre ikke en mulighet.. har vært å sett på emmaljunga, men blir litt vanskelig å få sammenlignet med simo, tenkte kanskje andre her inne hadde erfaring :)
 
Vet Simo ikke er i produksjon lenger, men det finnes jo mange nye vogner som kanskje også har en grei måte å bære bag'en på.
 
Vet Simo ikke er i produksjon lenger, men det finnes jo mange nye vogner som kanskje også har en grei måte å bære bag'en på.

Nå var det jo erfaring ang emmaljunga og simo jeg lurte på ;) har brukt begge tidligere med sportsdel, derfor er jeg bestemt på at det blir en av disse, men er usikker på bag.
 
Back
Topp