Vognamadrass

FrøkenNN

Ms.Fruktbar
Jeg har bagdel som vi brukte i ca 7mnd sist. Ikke gjort noe med.den eller.madrassen bare vørt pakket ned i plast og i boden. Bør jeg kjøpe ny.madrass?
 
Nei. Luft godt og evt frys.
 
Aner ikke, men eh, jeg har et spørsmål selv ... alt er litt nytt for meg. Har du madrass oppi vognbagen? Fulgte den med vogna, eller har du putta oppi en ekstra? I vogna vår er det ikke noe madrass, er bare sydd inn noe tynn vatt eller noe i bunnen. Må jeg kjøpe madrass, eller kan jeg bare bruke skinnfell eller teppe?

Herregud, nå følte jeg meg dum her :wideyed:
 
Last edited:
Jeg vasket vår siden det går an, men hadde nok ikke kjøpt ny uansett. Men de sover jo ofte en del i vogna på dagtid da, vet ikke hvordan det er mtp krybbedød?
 
Aner ikke, men eh, jeg har et spørsmål selv ... alt er litt nytt for meg. Har du madrass oppi vognbagen? Fulgte den med vogna, eller har du putta oppi en ekstra? I vogna vår er det ikke noe madrass, er bare sydd inn noe tynn vatt eller noe i bunnen. Må jeg kjøpe madrass, eller kan jeg bare bruke skinnfell eller teppe?

Herregud, nå følte jeg meg dum her :wideyed:
Har ikke svaret:p men kjøpte du ny eller brukt? Den jeg har fulgte med vogna men er ikke akkurat noe å skryte av. Ville nok ikke ligget der selv:p
 
Har ikke svaret:p men kjøpte du ny eller brukt? Den jeg har fulgte med vogna men er ikke akkurat noe å skryte av. Ville nok ikke ligget der selv:p
Kjøpte "brukt", dvs. den var ny, for de vi kjøpte av hadde bestemt seg for en annen vogn istedenfor :p

Jeg spurte mannen nå, han mener vi må ha madrass oppi. Sjekket på nett nå, men fant ingen som passer, og dyre var de også! Drar til byen i morgen, og hvis jeg ikke finner noe kunne jeg jo kanskje sy en ...
 
Aner ikke, men eh, jeg har et spørsmål selv ... alt er litt nytt for meg. Har du madrass oppi vognbagen? Fulgte den med vogna, eller har du putta oppi en ekstra? I vogna vår er det ikke noe madrass, er bare sydd inn noe tynn vatt eller noe i bunnen. Må jeg kjøpe madrass, eller kan jeg bare bruke skinnfell eller teppe?

Herregud, nå følte jeg meg dum her :wideyed:
I emaljungaen fulgte det med.madrass. de veier så lite så trenger ikke.masse greier.. saueskinn bruker jeg fra høsten
 
Kjøpte "brukt", dvs. den var ny, for de vi kjøpte av hadde bestemt seg for en annen vogn istedenfor :p

Jeg spurte mannen nå, han mener vi må ha madrass oppi. Sjekket på nett nå, men fant ingen som passer, og dyre var de også! Drar til byen i morgen, og hvis jeg ikke finner noe kunne jeg jo kanskje sy en ...
Ja lag en selv!:) er vel nesten bare å brette til en madrassbeskytter eller et teppe..
 
Aner ikke, men eh, jeg har et spørsmål selv ... alt er litt nytt for meg. Har du madrass oppi vognbagen? Fulgte den med vogna, eller har du putta oppi en ekstra? I vogna vår er det ikke noe madrass, er bare sydd inn noe tynn vatt eller noe i bunnen. Må jeg kjøpe madrass, eller kan jeg bare bruke skinnfell eller teppe?

Herregud, nå følte jeg meg dum her :wideyed:
Dette har jeg også fundert på :p har kjøpt ny vogn, Baby Jogger City Elite, og der er det en tynn madrass nedi. Er så usikker på om jeg må ha noe mer enn den :p
 
Oppfattet at det er mykt/madrass i vognen vi kjøpte. Hmm må sjekkes opp.
Vi har saueskinnspose
 
Back
Topp