Så fine vogner. 
Vi hadde simo til første. Mange fine egenskaper med den.
Nå skal vi prøve TFK vogn
Pappa har valgt selv 
Nå skal vi prøve TFK vogn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine vogner.
Nå skal vi prøve TFK vognPappa har valgt selv
![]()
Så fine vogner.
Nå skal vi prøve TFK vognPappa har valgt selv
![]()
Hvor fikk du kjøpt den bagkanten?er det til simo?
Har Emmaljunga Edge i farge PP Dark Grey med Duo S understell, skulle aldri mer ha Edge siden den er så stor og tung men når dette understellet kom i høst var jeg solgtMye mindre og lettere enn forrige vi hadde!
![]()
Med dette understellet:
![]()
Åh. den der er sååå fin - elsker de små figurene inni trekket!!Så på denne selv også, men økonomien avgjorde saken
![]()
Så mange flotte vogner
Vi har valgt å være økonomiske denne gangen og ta i bruk den vi allerede hadde stående.
Så her er det ikke bliitt brukt en eneste kr på vogn denne gangen
Hadde vi ikke hatt denne så hadde jeg slitt med å bestemme meg for hvilken vi skulle hatt tror jeg
Vi har kjøpt en reisetralle da
Vis vedlegget 14226
Den ser veldig rosa/lilla ut på bildet, den er ikke sååå jentete altså
Denne betalte vi bare 599,- for ny.
Mannen som ville ha den lilla fargen siden den var litt utenom det alle andre har (og så håpet han nok på en jente også da. Vi kjøpte den før vi visste hva det ble)
Men denne er super når vi reiser til Kypros til høsten![]()
Små søte sauer
Jeg fant min brukt på Finn faktisk, bare 1 mnd etter hun hadde kjøpt den var den hjemme hos meg - og vips sparte jeg 2000,- i forhold til nypris. Men synes til og med det er alt for mye egentlig, men jeg sparte heller inn på andre ting til babyen![]()
Ja denne vogna er genialHar også sett på denne.. kalesjen er jo genial siden den kan trekkes så langt og god ligge stilling å plass til soft bag..
Tenkte denne måtte jo være super på tur til Sørlandet i sommer da bilen ikke egner seg for ei svær simo pluss mi feriepakking![]()
Ja denne vogna er genial
Har en carena softbag som jeg skal ha i når vi bruker den nå i sommer og når vi drar til Kypros i september![]()
Vi kjøpte jo vår på kampanje til 599,-, ser de ligger på 1099,- nå ordinært rundt om.Den ser smart ut. Er prisen på dem ok? Vi vurderer også en tur til varmere strøk i sept/okt...
Vi kjøpte jo vår på kampanje til 599,-, ser de ligger på 1099,- nå ordinært rundt om.
Kanskje du er heldig å få den på tilbud en plass
De har blå utgave av den også, det så jeg jo selvfølgelig nå i ettertid etter vi har kjøpt![]()