Vogna vår..

Så fine vogner. :)
Vi hadde simo til første. Mange fine egenskaper med den.
Nå skal vi prøve TFK vogn :) Pappa har valgt selv ;)

Flinke pappa da :) Her var det i grunn viktigst at hjula så kule ut, og at vogna ikke var for jentete :P
Noe vi kunne si oss helt enige om ettersom vi får gutt :)

Vi har også gått for TFK - fikk tak i en brukt til 2500 med bag. Pappaen var heldigvis enig i at det går greit med rød vogn selv om vi får gutt. Så her blir det rød sportsdel og olivengrønn bag. Jeg er superfornøyd, for hadde veldig lite lyst på svart vogn, og av de som er å finne på bruktmarkedet er det mest svart...

Så mange flotte vogner :)
Vi har valgt å være økonomiske denne gangen og ta i bruk den vi allerede hadde stående.
Så her er det ikke bliitt brukt en eneste kr på vogn denne gangen :)
Hadde vi ikke hatt denne så hadde jeg slitt med å bestemme meg for hvilken vi skulle hatt tror jeg :p
Vi har kjøpt en reisetralle da

Tralle utvidet skygge.jpg
Den ser veldig rosa/lilla ut på bildet, den er ikke sååå jentete altså :p
Denne betalte vi bare 599,- for ny.
Mannen som ville ha den lilla fargen siden den var litt utenom det alle andre har (og så håpet han nok på en jente også da. Vi kjøpte den før vi visste hva det ble) :p
Men denne er super når vi reiser til Kypros til høsten :)

Her har jeg:

- Brio happy duo i mørk grå (ble inspirert til å kjøpe rosa bagkant).

- TFK i brun sportsvogn (egentlig storebror sin)

- Tvillingvogn i mountain buggy. Har svart bag men trenger nytt trekk på vognen som skal bestilles fra nederland. Usikker på om jeg skal velge beige eller grønn på sittedelen. Derfor har jeg ikke bestilt dem enda! Skal gjøre det i kveld!

Har Emmaljunga Edge i farge PP Dark Grey med Duo S understell, skulle aldri mer ha Edge siden den er så stor og tung men når dette understellet kom i høst var jeg solgt :love017 Mye mindre og lettere enn forrige vi hadde!
dark%20grey.jpg

Med dette understellet:
Duo%20S.jpg

Åh. den der er sååå fin - elsker de små figurene inni trekket!! :D Så på denne selv også, men økonomien avgjorde saken :)

Åh. den der er sååå fin - elsker de små figurene inni trekket!! :D Så på denne selv også, men økonomien avgjorde saken :)

Små søte sauer :D
Jeg fant min brukt på Finn faktisk, bare 1 mnd etter hun hadde kjøpt den var den hjemme hos meg - og vips sparte jeg 2000,- i forhold til nypris. Men synes til og med det er alt for mye egentlig, men jeg sparte heller inn på andre ting til babyen :)

Så mange flotte vogner :)
Vi har valgt å være økonomiske denne gangen og ta i bruk den vi allerede hadde stående.
Så her er det ikke bliitt brukt en eneste kr på vogn denne gangen :)
Hadde vi ikke hatt denne så hadde jeg slitt med å bestemme meg for hvilken vi skulle hatt tror jeg :p
Vi har kjøpt en reisetralle da

Vis vedlegget 14226
Den ser veldig rosa/lilla ut på bildet, den er ikke sååå jentete altså :p
Denne betalte vi bare 599,- for ny.
Mannen som ville ha den lilla fargen siden den var litt utenom det alle andre har (og så håpet han nok på en jente også da. Vi kjøpte den før vi visste hva det ble) :p
Men denne er super når vi reiser til Kypros til høsten :)

Har også sett på denne.. kalesjen er jo genial siden den kan trekkes så langt og god ligge stilling å plass til soft bag..
Tenkte denne måtte jo være super på tur til Sørlandet i sommer da bilen ikke egner seg for ei svær simo pluss mi feriepakking:):)

Små søte sauer :D
Jeg fant min brukt på Finn faktisk, bare 1 mnd etter hun hadde kjøpt den var den hjemme hos meg - og vips sparte jeg 2000,- i forhold til nypris. Men synes til og med det er alt for mye egentlig, men jeg sparte heller inn på andre ting til babyen :)

Åh, da var du heldig! Nysja en stund på finn jeg også etter at jeg så den i butikken, men som regel var det bare Scootere i samme utforming som var lagt ut der så jeg valgte å gå for den mer tradisjonelle typen, som det er flust av :)

Har også sett på denne.. kalesjen er jo genial siden den kan trekkes så langt og god ligge stilling å plass til soft bag..
Tenkte denne måtte jo være super på tur til Sørlandet i sommer da bilen ikke egner seg for ei svær simo pluss mi feriepakking:):)
Ja denne vogna er genial ;)
Har en carena softbag som jeg skal ha i når vi bruker den nå i sommer og når vi drar til Kypros i september ;)

Ja denne vogna er genial ;)
Har en carena softbag som jeg skal ha i når vi bruker den nå i sommer og når vi drar til Kypros i september ;)

Den ser smart ut. Er prisen på dem ok? Vi vurderer også en tur til varmere strøk i sept/okt...

Den ser smart ut. Er prisen på dem ok? Vi vurderer også en tur til varmere strøk i sept/okt...
Vi kjøpte jo vår på kampanje til 599,-, ser de ligger på 1099,- nå ordinært rundt om.
Kanskje du er heldig å få den på tilbud en plass ;)
De har blå utgave av den også, det så jeg jo selvfølgelig nå i ettertid etter vi har kjøpt :p

Vi kjøpte jo vår på kampanje til 599,-, ser de ligger på 1099,- nå ordinært rundt om.
Kanskje du er heldig å få den på tilbud en plass ;)
De har blå utgave av den også, det så jeg jo selvfølgelig nå i ettertid etter vi har kjøpt :p

Du hadde jo allerede skrevet prisen ja.... Det så jeg nå :-/

Får se om det blir en blå sånn en hvis det blir tur på oss da. Har ikke bestilt noe ferie enda, men frister veldig :-)

Back
Topp