Vogna vår..

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Nå har mamma stelt i stand den vogna jeg skal ha. Hun fikk kjøpt den brukt og skal være bestemorsgaven til knøttet...
Har ikke sett den før nå, men nå gleder jeg meg virkelig til å komme hjem og få trille turer med gullet!

Hvordan ser vognene deres ut?

Vedlegg

• 1368025607389.jpg
    1368025607389.jpg
    117,9 KB · Visninger: 141
Min er prikk lik din bare brun. Elsker den.. men akuratt nå står den under den største hauen med div rot på gjesterommet.. Gleder meg til å få den fram å kjøpt meg bag kant:):)

Så flott vogn! Jeg har ikke noe bilde av vår...

Så fin vogn. :)
Har ikke bilde av min på tlf.
Men det er en gammel blå 1997 modell Simo kombi som jeg har pimpet opp med nyere lufthjul og sånn kantgreier i bagen;)
Har lagt ut bilde her tidligere, men jan legge ut ett til når jeg er på pc ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har ikke henta vår enda vi :/ Den er da i det minste bestilt, men vi er nok litt treige.
Men det ble emmaljunga edge duo på oss.

Så fin den er, og ikke minst, så koselig at hun gir det i bestemorgave :-) Herlig! Og den ser jo nesten ny ut!

Vi har kjøpt en Bugaboo Cameleon brukt. Bagen er mørk grå i stedet for sort,som den på bildet er. Syns den så nesten helt ny ut etter å ha vasket den og trekkene, så er glad vi kjøpte brukt jeg.

Det er noe lignende en slik vogn vi kommer til å skaffe oss etterhvert. Kan ikke dra til budapest med en så stor vogn som jeg har nå. Trenger noe lett + enkel å manøvrere...(altså sånne type hjul du har på vogna di..)
Men det er jo virkelig en barnevogn jungel der ute, så glad jeg fikk en start vogn sånn at jeg slipper å stresse med å finne en vogn med det første...

Det er noe lignende en slik vogn vi kommer til å skaffe oss etterhvert. Kan ikke dra til budapest med en så stor vogn som jeg har nå. Trenger noe lett + enkel å manøvrere...(altså sånne type hjul du har på vogna di..)
Men det er jo virkelig en barnevogn jungel der ute, så glad jeg fikk en start vogn sånn at jeg slipper å stresse med å finne en vogn med det første...

Supert det da :-) og det tar jo ei stund før du skal dit igjen.

Mye derfor valget vårt falt på Bugaboo. Lett å manøvrere i byen og butikker, grei på t-bane og trikk pga størrelse og veier lite å ta med seg i bil også.

Åå, så fin! :D
Her er doningen vår ;

1368033497417.jpg

Jeg skal bruke min gamle Quinny 3xl Comfort. Jeg har den i beige farge da.

ImageUploadedByBV Forum1368034586.481367.jpgImageUploadedByBV Forum1368034594.891984.jpg

Så flotte vogner. Vi har nå to vogner. Har ei gammel simo kombivogn 2006 modell etter storesøstrene som vi må kjøpe en blå bagkant i (har en rosa nå og det passer vel dårlig til lillebror). Og så har vi kjøpt ei ny TFK Joggster Twist vogn med MultiX bag i sjokoladebrun som skal brukes mer på kjøpesenter og ha i bilen og sånt som ei mer enkel vogn. Har egentlig brukt lite vogn til jentene og de har aldri sovet i vogn. Synes Simo-vogna er så tung å ha inn og ut av bilen og de har fort "vokst" fra den, dvs de har fra de var 3-4 måneder bare villet "sitte" opp og se på alt utenfor de få gangene de har vært i vogn, ellers har de bare skreket. Men samtidig er den god å ha når de er veldig små med stabiliteten, bagen og ha i hjemme og på mer grundige turer og til senere evt sovevogn i barnehagen. Men vi kjøpte da ny sportsvogn og kjøpte i tillegg bag for å kunne bruke den tidlig og da kan han sitte vendt mot oss i bagen som følger med lenge. Sportsvogna vi har etter storesøstrene er ikke så god lenger og har ikke noe gode hjul lenger etter ei storesøster som har sittet oppå hjulet, så den er ganske så ubehagelig å kjøre. Og fikk vel det vi betalte med tanke på kvalitet. :P

Her er link av TFK-vogna http://www.vognimport.no/products/tfk-joggster-twist-facelift---chocolate og bagen til den http://www.vognimport.no/products/tfk-multi-x-carry-cot-chocolate. Simo-vogna har jeg visst ikke bilde av som jeg finner, men er ei vanlig simo-kombivogn, bare at den er sølvfarget. Er ikke så glad i fargen på den, men kan visst ikke bytte den ut bare pga det så lenge den er nesten som ny ellers. Her fant jeg bilde av ei som er omtrent som vår.

img_0912.jpg_thumb.jpg
http://www.google.no/imgres?sa=X&bi...bnh=181&tbnw=237&start=0&ndsp=18&tx=141&ty=76

Har Emmaljunga Edge i farge PP Dark Grey med Duo S understell, skulle aldri mer ha Edge siden den er så stor og tung men når dette understellet kom i høst var jeg solgt :love017 Mye mindre og lettere enn forrige vi hadde!
dark%20grey.jpg

Med dette understellet:
Duo%20S.jpg

Her er vår :)

ImageUploadedByBV Forum1368042608.976067.jpg

Back
Topp