Vogna mi...

Ju9ta

Forumet er livet
Når vi var ute å flydde nå,så klarte jo seff forbanna SAS/BRAATHENS å ødelegge vogna mi..[:@][:@][:(][:(] De ødela understellet på den..[:(] 
Så nå har vi levert den inn på reparasjon hos den butikken vi kjøpte den på, håper de fixer vogna mi raskt..Savner den allerede..[&:]

Men butikken var jo så snille da,så vi fikk låne en annen vogn i mellomtida..En Quinny Freestyle, med 3 hjul..Var jo kjemperart og uvant å trille den vogna, men faktisk ganske god etterhvert..[;)]

Men ingenting er som min vogn..
Teite SAS/BRAATHENS..[:@][:@][:@] Syns de kan behandle vogner med respekt!! Det er tross alt veldig dyre ogner da..

KREV ERSTATNING! Det hadde jeg gjort... Enig med deg, er ikke det samme med Quinny altså...

Har Quinny freestyle og er kjempe fornøyd med den. Helt klart en annen måte å trille på, super å gå i butikker med [;)] Har tidligere hatt Swithun og Emaljunga men det er Quinnyen jeg så absolutt liker best. Håper du snart får din egen vogn tilbake siden du liker den best, vi er jo alle forskjellige, og derfor er det så fint at det er så utrolig mange vogner å velge i på markedet.

Har hørt fra flere at de har fått vogna si ødelagt på flytur, så jeg tror det er ganske vanlig at de ikke behandler dem noe godt[:@]

Jeg har også hørt at vognene får ganske røff behandling på flyturer, så de ofte blir ødelagt..Utrolig irriterende!

Sambo har snakket med de,og nærmest hudfletta dama over tlf stakkar..Men vi skal få refundert d d koster for å reparere den..[;)]

Back
Topp