Vogna i hus!!

Entil

Elsker forumet
Nesten som julaften dette[:D]
Vogna med tilbehør, bilstol, stellematte, bleiebøtte og litt anna baby-stæsj kom i posten fra Danmark idag[:D][:D]
Endelig!!

Så nå har jeg og ungene montert og prøvetrilla på stua her[:)]
Kjempegøy[:D][:D]

Hvor var det du bestilte hen? [:)] Jeg er ute etter vugge, og har sett noen dasnke nettsider, men ingen som sender til Norge [&:] 

Bestilte fra Babysam Esbjerg.
Morran etter at jeg bestilte var varene på vei (bestilte på kvelden)! Helt imponert, jeg.
Det eneste som tok litt tid var fortolling (kun mva) på posten i Oslo.
De har vugger også. Se her: http://www.babysamesbjerg.dk/shop/default.asp?SetLng=4

Så koselig å få litt stæsj i hus. Hvilken vogn har du kjøpt?? Jeg må nok bruke den vi hadde til Oskar. Syns det blir litt råflott å kjøpe ny når vogna er to år og ser så god som ny ut.

Nikki: De tar bare 250 kr i frakt, uansett hvor mye man bestiller...
Synes det var mye billig der, sammenliknet med de samme varene i butikken her, på tross av at man må legge til 25% mva på de norske prisene.

Barents: Jeg kjøpte en Basson bag-vogn. Synes den ser helt grei ut. Stoor bag (med en liten bag oppi til den første tida) med plass til voksi-pose hvertfall til jr er året... Sikkert lenger også. Liggelengden er på over 90 cm!
Synes det var litt viktig her oppe hvor vi har vinter fram til ettårsdagen... Mange bager er så små at barna må over i sportsvogn veldig tidlig.
Og istedenfor å kjøpe kombi/duo, så vet jeg fra sist gang at jeg uansett vil ha en lettere sportstrille når den tid kommer[:)]

Til mine to store brukte jeg også samme vogn. Men både jeg og sambo har kvittet oss med alt av baby-stæsj for lenge siden. Skulle liksom ikke ha fler[8D]
Så det er litt som å starte på nytt igjen[:D]

Ja det er gøy å få ting i hus.[:)] Masse fint på den siden så jeg

der hadde jeg også tenkt å bestille men har aldri kommet så langt.
tenkte jeg skulle bestille sengsett med sengekant og stoff til gardiner der. Tror det var litt billigere enn det samme jeg så på barnas hus.

Posten fortolla det for meg. Måtte betale 25% mva (ordinær) + en hundrelapp til posten for jobben.
Jeg fikk et brev i posten om at de kunne fortolle det for meg. Det eneste de trenger er en signert fullmakt.

Jeg bestilte også stellematte, maken til en jeg så på Barnas Hus. Er endel billigere, ja.
Og jeg bestilte jo så mye! Frakt og tollgebyr blir lite da...

Neida... Formen er ikke så ille med tanke på kvalmen[:)]
Har ikke kasta opp på nesten ei uke, jo[:D][:D]
Du da....?

Men plages endel med at jeg svimler for tia... Er nok sikkert blodtrykket mitt, tenker jeg...
Dessuten har jeg endel kynnere og plages litt med bekkenet...
helt bra er det jo ikke[8D]

Back
Topp