Vogn?

Mammatil2ogGRAVID

Forelsket i forumet
[:)]Noen som vet hvilken vogn de skal ha eller har til de små ufødte?
[:D]

Grubler og Grubler jeg[:)]

er ikke sikker men skal hvertfall ikke ha BRIO en gang til.. bare dritt.. syns jeg ihvertfall

har vært i noen butikker og bare sett meg litt rundt og finni noen jeg liker [:)] mer er langt unna sikker [:D][8D]

Bebe Confort High Track eller hvordan det siste ordet skrives :P Hehe
Eller Emmaljunga Smart :D

vi har en Emmaljunga Edge Duo Combi og er veldig fornøyd med den. For tiden bruker vi sportsdelen og jeg vet jo ikke hvor lenge Fridtjof kommer til å bruke den. Regner med at vi må kjøpe søskenvogn neste år

vi skal ha den samme som vi brukte første gang. Når babyen kommer er lillegutt så stor at han enten kan gå selv, eller vi kan bruke bare en liten paraplytrille.

Vi har Emmaljunga Smart Duo Kombi.

Vi har emmaljunga edge duo og jeg elsker den vogna så den beholder jeg uansett, for felix kommer også til å kunne bruke den i lang tid frammover ennå, så har jeg jo baggen til den lille om jeg vil ha med meg bare den ut... Men jeg skal også kjøpe meg søskenvogn så klart, så jeg får ha med meg begge gulla mine på tur[:D] Er mange jeg er interessert i så får se hva jeg ender opp med til slutt[;)]

Emmaljunga anbefales på det sterkeste! God, solid vogn med god plass!

vi har teutonia mistral fra Mathias. men har lyst på emmaljunga edge duo nå:-)

Jeg har tenkt litt, ehm, eller MYE.... hehe...
Jeg har landet på Simo kombivogn med sånn softline som en kan bytte farger på....

Eller så blir det Emmaljungna, Kombivogn.....

Hva koster en Emmaljungna Kombivogn??

Regner med at min mor vil kjøpe vogn til oss, for det er typisk henne.... Er verdens snilleste så jeg tror nok hun blir verdens beste mormor! Onsdag er den store dagen for å røpe hemmeligheten!!:D

Jeg har en Silvercross, en sånn stor engelsk vogn. KJempefin og god å trille, men går ikke an å ha med i bil for den er så stor[:D]! Å så har jeg en emmaljunga cerox i svart og soft pink, må evnt kjøpe bag til den da. Men den passer jo bare til jente[:-]. Men Egentlig ønsker jeg meg en bugaboo cameleon[8D]... Våger ikke si det til gubben for han er lei av vogner[:D]

Blirnok svart simo kombivogn.... [:)]

Har tittet på vognmarkedet i snart to år, og har en laaaaang liste vognen skal oppfylle! [:)]
Ingenting er bestemt, men titter på Bugaboo Cameleon og Emmaljunga City Cerox 360
Men vognjungelen er stooor og jeg trenger litt tid til å orientere meg! [:D]

Emmaljunga, trur eg !!!!! Syns de e fiiiine:) Men har ikke sett på noe annet, så mulig det blir noe annet.....

jeg har bugaboo cameleon til Snuppeliten som er litt over 10 mnd. ELSKER DEN VOGNA!!!!! Kommer nok til å bruke den til lillebaby, og evt kjøpe en søskenvogn vedsidenav... Har mest lyst til å la Snuppeliten beholde sin vogn, og kjøpe en bugaboo til, til lillebaby, men det blir litt dyrt kan man si... Hehe.. Og litt greit å kunne ha med begge på tur samtidig. Snuppeliten elsker fortsatt å sove i sin vogn, så det blir spennende å se om hun er ferdig med det før neste unge..

Vi har en brun Simo Kombi, den er fantastisk og trille og det er god plass i den, men den er altfor tung hvis du skal ha den med deg i bilen ofte...hadde ikke valgt denne en gang til pga tyngden[8D] Men må nesten bruke den til neste man og, er jo bare 1 år gammel[8D]

tror det også er viktig å tenke på hvordan man skal bruke vognen! for oss var det viktig at den var lett og styret kunne snus osv osv..... da falt vi på teutoniaen.

nå er de samme "kravene" der, men ønskene har forandret seg litt[:D]

Blir den svarte simo kombien vi har etter snuppa.Skal kjøpe et sånn softline trekk i en nydelig farge,rosa,lyseblå eller grønn[;)]blir så fint så.

Jeg skal bare føre over den jeg har til støstemann. Det er en easy walker. Jeg er kjempefornøyd med den!!!! Både med bag, som trille og sovevogn nå som han er større. Lett å slå sammen og lite og lett ellers.

Back
Topp